Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Ni är ju på samma sida, varför skulle det nicket hota dig?
Om det andra nicket har hotat dig får du gärna tala om på vilket sätt, känns ju lätt förvirrat med alla uppgifter om hot och annat.
Jag mottog förra året ett antal hotfulla pm från flera olika nick.
Jag har inte dessa pm kvar, jag har sedan någon gång i våras helt rensat i min inkorg.
Men jag kommer definitivt ihåg nicken. Och de finns även på min Ignoreralista
Dessa hotfulla pm kom dels samband med att jag diskuterade och redogjorde för det s.k järngängets medlemmar. Typ detta:
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Det kom även pm med hot i samband med att jag diskuterade och lade upp skärmdumpar från NA och STi samband med geoeventet i Sundsvall, och som visade att det Energizer666 skrev var helt missvisande.
Dessa bilder/skärmdumpar finns tyvärr inte heller kvar då domänen forumbilder.se inte längre finns utan man redirectas till domänen bildtagg.se.
Det som finns kvar är citat från mitt inägg med text kopierad från NAs artikel:
"– Det bjöds på kaffe och bullar under tiden vi var inlåsta. Inne i lokalen var den här mannen som misstänks för mordet på Lena. Plötsligt ropade han "Vad fan glor ni på? , säger ett vittne till NA.
Flera inne i lokalen*ska ha reagerat på händelsen. En av dem svarade att det inte var någon som tittade på honom. "Fine", ska 44-åringen ha svarat."
https://www.na.se/logga-in/polisutry...-om-misshandel
och
Och mitt eget inlägg med hänvisning till skärmdumpar från artikeln i ST (bilder som ej heller finns kvar pga domänen borta.)
” Men helt klart har många känt obehag av SDs närvaro och upplevt honom som provocerande. Han har uppträtt mycket otrevligt. Jag tycker bara detta förstärker den negativa bilden av honom. Hela hans uppträdande inne i lokalen upplever jag som stört. Folk är ju uppenbart rädda eller känner obehag inför honom och situationen. Ändå vandrar runt där inne i lokalen och provocerar folk och säger att ”jag visste inte att man inte fick gå så nära någon.” Helt sjukt enligt mej!”
https://www.st.nu/logga-in/mordmisstankt-man-hamnade-i-brak-pa-stort-event-i-sundsvall