Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Du vet väl om att allting kommer fram? Hur ihärdigt du än blånekar och ljuger så kommer sanningen fram och ut I dagen där den kan granskas.
Hur mycket du än gillar tanken att kunna slå, hota och trakassera kvinnor utan represallier så kan du glömma det.
LW hade på känn att något kunde hända henne, hon lämnade över allt material till betrodda och sa "Ifall något skulle hända mig"
Jag är rätt säker på att hon inte menade förlusten av ett örhänge eller ett skadat knä.
Det fetade ovan I din annars som vanligt svamlande text är också avslöjande för dig. Jag ger dig samma råd som till Draifos, om du inte vill diskutera mordet eller en gärningsman, eller kvinna utan ditt huvudintresse är SD. Skapa en ny tråd för det ändamålet. Tack.
Remark!
Ovanstående här har Sh.Holmes skrivit i ett svar tidigare! Så det var inte till dig från mig.
Det är alltså
Sh.Holmes som uppgett att LW lämnade över materielet till betrodda.
Det tolkar åtminstone jag att hade det varit anmält hade Sh.Holmes skrivit just att det var anmält.
Så vad handlar den andra anmälan LW gjorde om? Förutom bilincidenten?
Det var ju två anmälningar??[/quote]
-----------------
Det verkar vara något "knas" på vem som citerar vem här ovan.
Nedan är ett svar från Honan6 till SmartaMarta666:
Anmälningarna har tagits upp många ggr i tråden.
Den 3 nov -16 anmälde hon SD för trakasseri och kunde visa upp bevis i form av sms.
LW återtog sen anmälan för att det inte skulle bli värre och kommissarie Mikael Nykvist lade ned ärendet.
Det kan finnas flera anmälningar som inte framkommit till tråden p g a förundersökningssekretess.
Det har i tråden talats om att SD ägnat sig åt att smygfilma LW genom hennes fönster. Det sägs finnas bevis som är utredarna tillhanda och ett dylikt beteende ser inte så bra ut för SD, eller hur?
SD är fortfarande Skäligen Misstänkt 15 månader efter mordet på LW.
Kanske för att "det finns mer"?
( Här har du en länk till sammanfattning som du kan ladda ned anonymt
www.filedropper.com/mysterymurder- )