2019-08-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja du kan gärna få ta lite exempel eftersom du utgår från att alla skulle fungera på det sättet du pratar om.

Nej, kvinnor är inte horor. En hora tar betalt för sex din idiot. Att leva i ett förhållande med någon är inte att hora. Möjligen att ditt äktenskap är en hora- torsk variant, men alla andras är inte det.
Simone de Beauvoir, Sanna Lundell, Kennedyfruarna, alla wags, alla rockstjärnehustrur, finanshustrur ....... Lever du i verkligheten?
Citera
2019-08-23, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Simone de Beauvoir, Sanna Lundell, Kennedyfruarna, alla wags, alla rockstjärnehustrur, finanshustrur ....... Lever du i verkligheten?

Gör du? Du verkar tro att alla är antingen svinrika eller groupies.
Citera
2019-08-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ja du kan gärna få ta lite exempel eftersom du utgår från att alla skulle fungera på det sättet du pratar om.

Nej, kvinnor är inte horor. En hora tar betalt för sex din idiot. Att leva i ett förhållande med någon är inte att hora. Möjligen att ditt äktenskap är en hora- torsk variant, men alla andras är inte det.
Ungefär som att kvinnor gifter sig uppåt ekonomiskt, eller att champagnehororna på Stureplan kräver 2 buteljer innan de särar?

Du är som en liten flicka.
Citera
2019-08-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Gör du? Du verkar tro att alla är antingen svinrika eller groupies.
Ja i allra högsta grad. Men jag lever inte i villfarelser, varken om mig själv, kvinnor, män eller mänskligheten.
Citera
2019-08-23, 22:59
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Kunde inte sagt det bättre själv.

Det finns kanaler på Youtube som drivs av män som regelbundet åker till sydöst Asien för att köpa kvinnor. De filmar från gatorna, klubbarna och hotellen, ger tips och råd. Det är en ren köttmarknad, varken mer eller mindre. Gatorna är packade med människor från hela världen, många män givetvis.

Tänk att ha sex med en man som stoppat kuken i det där.

Jag ryser. Hela attityden och självbedrägeriet är så avtändande också. De gör som de vill, men jag tycker vad jag vill om det också.

Ja, så jävla vidrigt.
Citera
2019-08-23, 23:00
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ungefär som att kvinnor gifter sig uppåt ekonomiskt, eller att champagnehororna på Stureplan kräver 2 buteljer innan de särar?

Du är som en liten flicka.

Hellre en liten flicka än en kvinna som slår sig ihop med en torsk. Jag kommer aldrig att se på mänskligheten som enbart barbariska varelser med total avsaknad av självkontroll. Det är ingenting jag är beredd att identifiera mig med.
Citera
2019-08-23, 23:00
Medlem
Citat:
Ja, så jävla vidrigt.
Vilken man tänker du dig träffa? Du är fullständigt efterbliven.
Citera
2019-08-23, 23:01
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

Skärp dig. Det är inte horor. Hur fan resonerar du?
Citera
2019-08-23, 23:02
Bannlyst
Man köper inte sex helt enkelt.
Citera
Medlem
Citat:
Kunde inte sagt det bättre själv.

Det finns kanaler på Youtube som drivs av män som regelbundet åker till sydöst Asien för att köpa kvinnor. De filmar från gatorna, klubbarna och hotellen, ger tips och råd. Det är en ren köttmarknad, varken mer eller mindre. Gatorna är packade med människor från hela världen, många män givetvis.

Tänk att ha sex med en man som stoppat kuken i det där.

Jag ryser. Hela attityden och självbedrägeriet är så avtändande också. De gör som de vill, men jag tycker vad jag vill om det också.
Jenny9 kommer in och visar var skåpet ska stå. Dem enda män som inte köpt sex av en kvinna är män utan pengar. Hur våt blir din fitta av en fattig man?
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Vilken man tänker du dig träffa? Du är fullständigt efterbliven.

Inte en sån iallafall. Då är jag hellre själv, alla dagar i veckan. Jag tänker träffa en reko icke horbesökande man, annars kan det vara.
Citera
2019-08-23, 23:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Jenny9 kommer in och visar var skåpet ska stå. Dem enda män som inte köpt sex av en kvinna är män utan pengar. Hur våt blir din fitta av en fattig man?

Du har så jävla fel. Sluta gör bort det manliga släktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in