2019-08-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Givetvis handlar det om att tjejer inte vill förlora den sexuella makt de har över killar och män. Då gäller det att begränsa utbudet av sex. För med sex kan man locka till sig fördelar. Konkurrens är inte populärt.

Du är ett geni. Jag har hört liknande från Dan bilzerian, där han höll fester och bjöd in 200-300 tjejer och typ 10 killar. Så tjejerna liksom krigade för männen. Blev en ratio av 1/30.
Citera
2019-08-23, 01:33
Medlem
Läs boken vara och varan, förklarar det hela toppen
Citera
2019-08-23, 09:26
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 521hej
Läs boken vara och varan, förklarar det hela toppen
Den heter Varat och varan av Kajsa Ekis Ekman och det sista där räcker för att du ska veta att du inte behöver läsa den.
Hon är en nyttig idiot som för fram ett ensidigt sektlikt feminaziperspektiv och fråntar kvinnor allt eget ansvar för att de vill tjäna pengar på något de vet är av högt värde.

Hon är kommunist och anser inte att vi ska ha en fri marknad, eller fri vilja att göra vad vi vill med våra egna kroppar.
Hon hatar män och vill inte att de ska kunna köpa sig njutning för pengar. Den varan ska kvinnan kontrollera och hålla män i schack med.
Förtryck är bara förnamnet.

Gissade jag rätt?
Citera
2019-08-23, 17:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Därför att det helt enkelt tyder på en mentalitet som är mycket oattraktiv. Det är nånting över hela tilltaget att köpa sex som är så jävla vidrigt. Och nu syftar jag främst på de som köper sex regelbundet, inte någon som vid ett tillfälle på utlandssemestern blir full och råkar falla för frestelsen.
Män som köper sex gör sig själv oattraktiva. De sjunker i många kvinnors ögon, och jag för egen del hade skämts fruktansvärt om min man hade varit en regelbunden sexköpare. Fy fasen.
Citera
2019-08-23, 17:40
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Den heter Varat och varan av Kajsa Ekis Ekman och det sista där räcker för att du ska veta att du inte behöver läsa den.
Hon är en nyttig idiot som för fram ett ensidigt sektlikt feminaziperspektiv och fråntar kvinnor allt eget ansvar för att de vill tjäna pengar på något de vet är av högt värde.

Hon är kommunist och anser inte att vi ska ha en fri marknad, eller fri vilja att göra vad vi vill med våra egna kroppar.
Hon hatar män och vill inte att de ska kunna köpa sig njutning för pengar. Den varan ska kvinnan kontrollera och hålla män i schack med.
Förtryck är bara förnamnet.

Gissade jag rätt?

Varför vill du göra män värdelösa som partners? Tycker du att du hjälper unga killar på något sätt?
Citera
2019-08-23, 17:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Varför vill du göra män värdelösa som partners? Tycker du att du hjälper unga killar på något sätt?
Jag?
Ser du inte skillnad på en bokrecension och ett personligt påstående?
Nu är det så, att män gjorts till värdelösa partners i över 40 år i det här landet och när jag försökt visa det för dig, genom att peka på metoo-fenomenet som gick över styr, hur man in riksdagen öppet deklarerar att alla män är våldtäktsmän och tidningar springer benen av sig för att tala om att män är värdelösa som föräldrar, direkt farliga faktiskt och din skolas övre intelligentia kräver utdrag ur belastningsregister för män som vill jobba med barn osv osv osv osv osv, så säger du bara herpdiderrrp. "Du ljuger"!

Till och med brå säger att vi ska gära något åt "mäns våld mot kvinnor" och jag får väl anta att vi ska skita i allt annat våld.
Citera
2019-08-23, 21:05
Medlem
Citat:
Därför att det helt enkelt tyder på en mentalitet som är mycket oattraktiv. Det är nånting över hela tilltaget att köpa sex som är så jävla vidrigt. Och nu syftar jag främst på de som köper sex regelbundet, inte någon som vid ett tillfälle på utlandssemestern blir full och råkar falla för frestelsen.
Män som köper sex gör sig själv oattraktiva. De sjunker i många kvinnors ögon, och jag för egen del hade skämts fruktansvärt om min man hade varit en regelbunden sexköpare. Fy fasen.
Varför? Det är världens äldsta yrke och det är nog vanligare att kvinnans erbjudande om sex är någon form av transaktion än att det inte är det. Blir det för rakt för dig?

Mannen älskar kvinnan, kvinnan älskar det mannen ger henne.

Det är ju inga nyheter detta, våga skåda människan som hon är.
Citera
2019-08-23, 21:07
Medlem
Citat:
Tvärtom, om sex är lättilgängligt för män kommer bra mäns värde stiga kraftigt. När kvinnans sexuella makt devalveras kommer jämlikhet uppstå på riktigt, men det kommer inte vara till den moderna svenska kvinnans fördel.
Citera
2019-08-23, 22:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Varför? Det är världens äldsta yrke och det är nog vanligare att kvinnans erbjudande om sex är någon form av transaktion än att det inte är det. Blir det för rakt för dig?

Mannen älskar kvinnan, kvinnan älskar det mannen ger henne.

Det är ju inga nyheter detta, våga skåda människan som hon är.

Citat:
Tvärtom, om sex är lättilgängligt för män kommer bra mäns värde stiga kraftigt. När kvinnans sexuella makt devalveras kommer jämlikhet uppstå på riktigt, men det kommer inte vara till den moderna svenska kvinnans fördel.

Det handlar inte om något av ovanstående. Vad jag säger är att en man som gått till massor av prostiterade inte är attraktiv för parbildning. Vem vill ha en sån?
Inte ens männen själva tror att kvinnor vill ha en sån man eftersom de i 99% av fallen skulle mörka att de haft många prostituerade.
Jag ser det som att sex är någonting man har främst med någon man tycker om och är i relation med. KK kan ju funka som alternativ om man inte kan ha förhållande av någon anledning.
Att betala för sex är helt ofattbart. Att hälsa på någon, räcka över pengarna, knulla och sedan lämna. Jag tycker att alltihop är ytterst märkligt och förstår inte vad det skulle kunna ge någon.
Att betala för att någon ska ligga med en måste vara den största självförnedring man kan syssla med.
Dessutom har man som torsk noll intresse av om kvinnan man ligger med mår bra eller inte, vilket i sig är väldigt otrevligt. Sammanfattningsvis så är inte detta attraktiva egenskaper hos en man.
Som sagt, en gång är kanske ingen gång, men att syssla med det systematiskt är vidrigt. Både mentalt och kroppsligt.

Man kan se det som att alla mänskliga relationer är en form av transaktion om man vill det, men att köpa sex är och förblir en sak för sig.
Det är egentligen det enda som kan få mig att äcklas av män, tanken på desperationen och graden av vidrighet gällande att de systematiskt skulle gå till horor.

Mannen älskar kvinnan? Skulle det vara århundradets skämt eller?
Senast redigerad av Moment22x22 2019-08-23 kl. 22:10.
Citera
2019-08-23, 22:17
Medlem
Citat:
Det handlar inte om något av ovanstående. Vad jag säger är att en man som gått till massor av prostiterade inte är attraktiv för parbildning. Vem vill ha en sån?
Inte ens männen själva tror att kvinnor vill ha en sån man eftersom de i 99% av fallen skulle mörka att de haft många prostituerade.
Jag ser det som att sex är någonting man har främst med någon man tycker om och är i relation med. KK kan ju funka som alternativ om man inte kan ha förhållande av någon anledning.
Att betala för sex är helt ofattbart. Att hälsa på någon, räcka över pengarna, knulla och sedan lämna. Jag tycker att alltihop är ytterst märkligt och förstår inte vad det skulle kunna ge någon.
Att betala för att någon ska ligga med en måste vara den största självförnedring man kan syssla med.
Dessutom har man som torsk noll intresse av om kvinnan man ligger med mår bra eller inte, vilket i sig är väldigt otrevligt. Sammanfattningsvis så är inte detta attraktiva egenskaper hos en man.
Som sagt, en gång är kanske ingen gång, men att syssla med det systematiskt är vidrigt. Både mentalt och kroppsligt.

Man kan se det som att alla mänskliga relationer är en form av transaktion om man vill det, men att köpa sex är och förblir en sak för sig.
Det är egentligen det enda som kan få mig att äcklas av män, tanken på desperationen och graden av vidrighet gällande att de systematiskt skulle gå till horor.

Du tror att det är lika lätt för en man som en kvinna att hitta en kk?
Kvinnor som få tag i en statusman skiter i vad han gör med kuken. Ska jag behöva dra exempel?
Du reagerar enligt praxis, d som kvinna blir jättestött men vågar inte beröra min fråga. Menar du att sex, makt, status, pengar inte hör ihop? Är det därför snälle Bengt knullar lika mycket ungkött som gubbtolvan?

Inse att ni är horor, det är inget fel i det. Låt oss slippa hyckleriet.
Citera
2019-08-23, 22:27
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du tror att det är lika lätt för en man som en kvinna att hitta en kk?
Kvinnor som få tag i en statusman skiter i vad han gör med kuken. Ska jag behöva dra exempel?
Du reagerar enligt praxis, d som kvinna blir jättestött men vågar inte beröra min fråga. Menar du att sex, makt, status, pengar inte hör ihop? Är det därför snälle Bengt knullar lika mycket ungkött som gubbtolvan?

Inse att ni är horor, det är inget fel i det. Låt oss slippa hyckleriet.

Ja du kan gärna få ta lite exempel eftersom du utgår från att alla skulle fungera på det sättet du pratar om.

Nej, kvinnor är inte horor. En hora tar betalt för sex din idiot. Att leva i ett förhållande med någon är inte att hora. Möjligen att ditt äktenskap är en hora- torsk variant, men alla andras är inte det.
Citera
2019-08-23, 22:36
Avslutad
Citat:

Kunde inte sagt det bättre själv.

Det finns kanaler på Youtube som drivs av män som regelbundet åker till sydöst Asien för att köpa kvinnor. De filmar från gatorna, klubbarna och hotellen, ger tips och råd. Det är en ren köttmarknad, varken mer eller mindre. Gatorna är packade med människor från hela världen, många män givetvis.

Tänk att ha sex med en man som stoppat kuken i det där.

Jag ryser. Hela attityden och självbedrägeriet är så avtändande också. De gör som de vill, men jag tycker vad jag vill om det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in