Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Varför? Det är världens äldsta yrke och det är nog vanligare att kvinnans erbjudande om sex är någon form av transaktion än att det inte är det. Blir det för rakt för dig?
Mannen älskar kvinnan, kvinnan älskar det mannen ger henne.
Det är ju inga nyheter detta, våga skåda människan som hon är.
Citat:
Ursprungligen postat av
lillskrot
Tvärtom, om sex är lättilgängligt för män kommer bra mäns värde stiga kraftigt. När kvinnans sexuella makt devalveras kommer jämlikhet uppstå på riktigt, men det kommer inte vara till den moderna svenska kvinnans fördel.
Det handlar inte om något av ovanstående. Vad jag säger är att en man som gått till massor av prostiterade inte är attraktiv för parbildning. Vem vill ha en sån?
Inte ens männen själva tror att kvinnor vill ha en sån man eftersom de i 99% av fallen skulle mörka att de haft många prostituerade.
Jag ser det som att sex är någonting man har främst med någon man tycker om och är i relation med. KK kan ju funka som alternativ om man inte kan ha förhållande av någon anledning.
Att betala för sex är helt ofattbart. Att hälsa på någon, räcka över pengarna, knulla och sedan lämna. Jag tycker att alltihop är ytterst märkligt och förstår inte vad det skulle kunna ge någon.
Att betala för att någon ska ligga med en måste vara den största självförnedring man kan syssla med.
Dessutom har man som torsk noll intresse av om kvinnan man ligger med mår bra eller inte, vilket i sig är väldigt otrevligt. Sammanfattningsvis så är inte detta attraktiva egenskaper hos en man.
Som sagt, en gång är kanske ingen gång, men att syssla med det systematiskt är vidrigt. Både mentalt och kroppsligt.
Man kan se det som att alla mänskliga relationer är en form av transaktion om man vill det, men att köpa sex är och förblir en sak för sig.
Det är egentligen det enda som kan få mig att äcklas av män, tanken på desperationen och graden av vidrighet gällande att de systematiskt skulle gå till horor.
Mannen älskar kvinnan? Skulle det vara århundradets skämt eller?