Citat:
Ursprungligen postat av
Sofiahobymosse
Nej, jag var inte otrogen. Det stämmer att det fanns en annan man inblandad, men ingen otrohet förekom. Vårt äktenskap - våra regler och när seperationen var ett faktum, så gick vi åt vars ett håll med andra partner under en period. Det är oerhört härligt att stöta på riktiga troll, som dessutom är bekanta till en av mina systrar som har mage att dra sådana sjuka påhittade lögner.
Jag begärde inte heller någonting av Alex tillgångar vid en eventuell skilsmässa, och det är bara människor med förfärligt omdöme på nätet som skulle fundera i de banorna. Det finns många anledningar till att vi hittade tillbaka, den viktigaste för att vi älskar varandra och har arbetat på vår relation under två år i familjeterapi. Vi är fortfarande gifta och lever tillsammans och mår väldigt mycket bättre nu än då.
Nu var jag tvungen att kolla tillbaka ordentligt, för att försöka minnas vilka ni var. Vad härligt att ni hittat tillbaka till varandra. Det är stort.
Ja, det är fasen inte lätt det här med relationer, som min syrra sa för ett tag sen "alla bråkar", om sina bekantas par-relationer.
Det är tufft med en relation med sjukdom i familjen också. Och ni hade ju ett handikappat barn.
Förstår att ni får kämpa.
Kämpa på.