Flashback bygger pepparkakshus!
2019-08-23, 20:18
Medlem
En tjej på 31 år med normalt/bra jobb och ett prydligt yttre.

Lurade i mig att vi hade ett exklusivt förhållande och att jag inbillade mig att hon konstant ljög om vart hon spenderade nätter och "tjänsteresor".

Hon lyckades få mig att ge henne allt. Inklusive en diamantring för vigseln hon hade krävt, och senare en graviditet.

Hela tiden hade hon en annan ovetandes pojkvän sedan tidigare, och ett halvt harem vid sidan om.

Ett år efter allt fick jag se bevis på att hon själv handlat kokain sena kvällar i närheten av där hon bor.

Hon har ljugit och smutskastat mig något extremt i vår stad och jag har inte ens försökt bemöta det, då det är svårt att få en bra ingångsvinkel.

Jag försökte dock även ställa henne mot väggen ang droger vid ett par tillfällen. Hon totalförnekade att hon använde något alls.

Jag vet knappt vad hon har för sig nu för tiden och tänker inte kolla.. (fråga mig inte hur jag snubblade över de här bevisen, men lita på att det var en slump).

Jag vill anmäla henne till narkotikapolisen, om dom skulle göra något åt saken?

Hur länge kan dom i regel se spår av kokain om dom skulle ta in henne för ett test?
Senast redigerad av 3674952234524584 2019-08-23 kl. 20:19. Anledning: kuriosa
2019-08-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3674952234524584
En tjej på 31 år med normalt/bra jobb och ett prydligt yttre.

Lurade i mig att vi hade ett exklusivt förhållande och att jag inbillade mig att hon konstant ljög om vart hon spenderade nätter och "tjänsteresor".

Hon lyckades få mig att ge henne allt. Inklusive en diamantring för vigseln hon hade krävt, och senare en graviditet.

Hela tiden hade hon en annan ovetandes pojkvän sedan tidigare, och ett halvt harem vid sidan om.

Ett år efter allt fick jag se bevis på att hon själv handlat kokain sena kvällar i närheten av där hon bor.

Hon har ljugit och smutskastat mig något extremt i vår stad och jag har inte ens försökt bemöta det, då det är svårt att få en bra ingångsvinkel.

Jag försökte dock även ställa henne mot väggen ang droger vid ett par tillfällen. Hon totalförnekade att hon använde något alls.

Jag vet knappt vad hon har för sig nu för tiden och tänker inte kolla.. (fråga mig inte hur jag snubblade över de här bevisen, men lita på att det var en slump).

Jag vill anmäla henne till narkotikapolisen, om dom skulle göra något åt saken?

Hur länge kan dom i regel se spår av kokain om dom skulle ta in henne för ett test?
Skit i henne. 31 idag kommer se ut som 47 om ett par år. Knarkare ljuger och bara andra knarkare lyssnar efter att de blivit vuxna och inte lurar i naiva ungdomsarbetare sagor.
2019-08-23, 20:48
Moderator
Ruskigbusss avatar
Läs i tråden - (FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget

*Tråd låst*
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in