2019-08-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Oj då. Har jag sagt att din lilla älskling Hanif är rasist ?
Jag vet däremot att jag skrivit att han är lika mkt invandrare som alla andra som kommit hit, vilket är sant eftersom han inte är född här. Detta är fakta.

Och vad är din poäng med det, är du rasist?

Citat:
Iranier är väldigt mycket ett inställsamt folk som ofta går i taket då det går emot. Blir dom ordentligt ställda mot väggen så är svaret ilska som sedan går över till mer inställsamhet, fjäskande och skyllande på andra.

Hur många iranska fd studenter har inte smitit från att betala sina studieskulder ?

Jag känner personligen många iranier men känner inte igen din beskrivning, jag säger att du fantiserar.
Citera
2019-08-23, 18:59
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Att han inte bara är en Twittrare.
Han sitter väl i riksdagen och trycker på knappar som alla andra?
Citera
2019-08-23, 19:03
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Och vad är din poäng med det, är du rasist?

Jag känner personligen många iranier men känner inte igen din beskrivning, jag säger att du fantiserar.

Kalla mig vad du vill, det rör mig inte i ryggen.

Ang iranier: Jag säger med fog att du är en lögnare. Varför ljuger du ?
Senast redigerad av locknloll 2019-08-23 kl. 19:05.
Citera
2019-08-23, 19:06
Avstängd
Citat:
Frågan är dock om Bali verkligen är så modig? Är det verkligen så modigt att ösa ut skit på Twitter?? (ok, ibland får han till det, det ska jag erkänna)

Bali kommenterade något i stil med att han gått på ångor eftersom han varit under press sista tiden och någon förstörde bilen i somras. Not impressed... vem har sagt att det är en dans på rosor att vara politiker

Är vi modiga som öser ut skit här? (svar nej)

Om Bali har några kulor (vilket jag starkt börja tvivla på) så borde han tagit det här internt till att börja med, tex under ett tal/presentation med partivännerna samt ledningen samlade.

Han behöver visa betydligt mera tycker jag... not impressed, nätmobbare tendens. Bali har väldigt mycket att bevisa.

Hanif Bali är en av Sveriges främsta influencers. Vad har du själv bidragit med?
Citera
2019-08-23, 19:12
Medlem
Citat:
Kalla mig vad du vill, det rör mig inte i ryggen.

Ang iranier: Jag säger med fog att du är en lögnare. Varför ljuger du ?

Om du ska kalla mig lögnare får du väl åtminstone precisera dig vad jag skulle ljuga om och utgå från ett citat av mig och inte utifrån dina fantasier om vad jag sagt.
Citera
2019-08-23, 19:14
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jimmie Åkesson ska nog vara lite försiktig med att bjuda in H.B till SD så där bara att. Jag misstänker att media, och förmodligen M också, har en hel skit på H.B som än så länge inte har publicerats men när och om den dagen kommer då H.B söker sig till SD så lär nog fördämningarna brista.

"Och den kontroversielle M-profilen är välkommen till Sverigedemokraterna, enligt Jimmie Åkesson.
– Vi har en öppen medlemsintagning till vårt parti. Vi gör ingen förhandsbedömning på något sätt, utan alla är välkomna att söka medlemskap i vårt parti.
Står Hanif Bali närmare SD än vad den moderata partiledningen gör?
– Ja, att döma av det han säger utåt är det uppenbart att det är så. "

https://www.expressen.se/nyheter/akesson-om-hanif-bali-han-har-valdigt-ofta-ratt/

Men hur f-n tänker karln ?
Han sparkade alltså hela sd ungdomsförbund för några år sedan för att dom var för rasistiska. Nu vill karl ha in Hanif.
Vad fan är detta ?
Vill Sd bli nåt nytt folkparti för invandrande iranier medan svenska ungdomar åkte ut med huvet före.

Le Jimmie, säg omelett
Citera
2019-08-23, 19:16
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Men hur f-n tänker karln ?
Han sparkade alltså hela sd ungdomsförbund för några år sedan för att dom var för rasistiska. Nu vill karl ha in Hanif.
Vad fan är detta ?
Vill Sd bli nåt nytt folkparti för invandrande iranier medan svenska ungdomar åkte ut med huvet före.

Le Jimmie, säg omelett

Menar du att Hanif är rasist?
Citera
2019-08-23, 19:28
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Menar du att Hanif är rasist?

Varför är det viktigare för Sd att Hanif kommer in, än att man behöll sitt ungdomsförbund som man kastade ut. Är Hanif mindre rasistisk än vad Sdu var och hur invandrarkritiska är då egentligen Sd ?
Citera
2019-08-23, 20:57
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saito
Dina mindervärdeskomplex är uppenbart gigantiska.

Tvärtom. Det är DU som har mindervärdeskomplex. Du är så pass osvensk och islamiserad, att du inte kan acceptera att Moderaterna skall domineras av kristna Svenskar.

Ni islamister kan ta er älskling Hanif Bali och bilda ett eget parti. Gör det, så moderaterna slipper dras med er !!
Citera
2019-08-23, 22:59
Medlem
Citat:
Så du umgås alltså med massa invandrare ?
Är det därför som du vill se fler iranier i Sd ?

Sdu kastade Åkesson & co ut för att dom var för rasistiska, nu vill sd ha in Hanif.
Själv gnyr Åkesson över att folk kallar Sd för rasister. Men att kalla Sdu för rasister gick tydligen bra.
Är Hanif svensk ?

Oj, typiskt svar när SDarna visar deras sanna jag, på tal om ulvar i fårakläder.

Du lyckas förstärka den bild jag tidigare fått av SD.

Att Åkesson är intresserad av Bali är väl fullständigt logiskt. Att få in invandringsfientliga invandrare av första, andra och tredje generation skulle väl på något skruvat sätt stärka den folkliga bild som Åkesson försöker ge partiet? Titta, tom invandrare älskar oss, de vill också stoppa invandringen samt slänga ut de invandrare som inte vi gillar!!
Senast redigerad av mastodon111 2019-08-23 kl. 23:17.
Citera
2019-08-23, 23:05
Medlem
Citat:
Oj, typiskt svar när SDarna visar deras sanna jag, på tal om ulvar i fårakläder.

Du lyckas förstärka den bild jag tidigare fått av SD.

Att Åkesson är intresserad av Bali är väl fullständigt logiskt. Att få in invandringsfientliga invandrare av första, andra och tredje generation skulle väl på något skruvat sätt stärka den folkliga bild som Åkesson försöker ge partiet? Titta, tom invandrare älskar oss, de vill också stoppa invandringen samt slänga ut invandrarna som inte vi gillar!!

På vilket sätt är de invandringsfientliga, inkluderar du Bali bland dessa eller är du OT?
Citera
2019-08-24, 00:23
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Själv skulle jag gärna se ett äkta libertarianskt parti som ett av de stora partierna men sannolikheten för det är mycket låg.

Eller hur? Men det lär inte ske i första taget.

Jag undrar om inte USA har ett överlägset system jämfört med vårt? Vi är ju idag gisslan hos en rörelse som spelar systemet så att rösterna blir helt meningslösa genom att samarbeta i alla möjliga (och omöjliga) konstellationer. Personen Bali skulle definitivt kunna utmana om det var upp till medborgarna, men det som sker inne i partiet har vi inte ett skit att säga till om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in