2019-08-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theycallmex
Hahaha det var jag. Jag är ny elev på skolan och detta är ett avancerat troll. Trodde inte att jag skulle hamna på Aftonbladet .

Jag ska screenshotta detta inlägg och lägga ut på samma instakonto.

SUBSCRIBE TO PEWDIEPIE

Gör det då!
Citera
2019-08-23, 16:55
Medlem
Eloge till svenska polisen... bara hela dagen som gått nu och dem har inte ens hämtat upp killen till förhör
Citera
2019-08-23, 16:57
Medlem
Scaliburs avatar
Han har raderat videon där han visar vapnet nu. Har någon den sparad?
Citera
2019-08-23, 16:57
Medlem
langaocbs avatar
Satchl Jordan Hicks.
Bra jobbat snuten.
Citera
2019-08-23, 16:58
Medlem
Någon god samarit till Linköpingsbo borde åka dit o livestreama gripandet ...om polisens ens tänkt åka dit..
Citera
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Vad fasiken händer i Linköping? Tyckte det var en ganska lugn stad när jag bodde där. Förutom visst bus i Skäggetorp. Hur är det där nu? Smäler då och då verkar det som och nu detta.

Detta har varken med skägget eller smällarna att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalibur
Han har raderat videon där han visar vapnet nu. Har någon den sparad?
En klok användare tog backups på dem.

(FB) Linköpings universitet utryms efter hot
Citera
2019-08-23, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men det kan man ju aldrig veta. Men sant han skulle förmodligen inte gjort något. Vänta fyra dagar efter han spridit videon och sedan även sätta upp lappar. Så funkar inte de vanliga massmördarna. Här mer en person som inte vill mörda utan bara behöver låsas in. Förmodligen inom psyket.

Jag tror också att det kan vara så. Det verkar som att han har någon form av störning, eller så är han helt normal och bara ville ha medial uppmärksamhet genom att chocka sin omgivning. Det händer att folk av alla möjliga slag gör konstiga saker för att få uppmärksamhet.
Citera
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufox
Någon god samarit till Linköpingsbo borde åka dit o livestreama gripandet ...om polisens ens tänkt åka dit..

Han bor i Tranås.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Haha, ja vad ska man säga. Tänker att de borde ha lite koll på vad som skrivs här ändå, plus att det ringts in tips från hans tidigare vänner.

Klart de måste ha namnet. Kan ju vara så att han sitter i en lägenhet på svartkontrakt och man inte har en adress än. Men ändå måste man säga underbetyg till polisen att snubben alltså bara för några minuter sedan lade upp en ny video.
Citera
2019-08-23, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Klart de måste ha namnet. Kan ju vara så att han sitter i en lägenhet på svartkontrakt och man inte har en adress än. Men ändå måste man säga underbetyg till polisen att snubben alltså bara för några minuter sedan lade upp en ny video.
Han är tydligen skriven på en adress i Tranås. I ett av de senare klippen säger han att han är i sin lägenhet. Har polisen kollat adressen redan så är det en annan femma, i och för sig.
Citera
2019-08-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eeemmm
Den här typen av unga vuxna som just flyttat hemifrån och pluggar på främmande ort men inte lyckas knyta an till någon utan lever helt isolerat i en deppig bostad med lånade/skänkta möbler och försöker kommunicera på sociala medier med typ 45 följare och ingen som kommenterar eller svarar på något är jävligt obehagliga.
Ja fy fan.. precis min tanke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in