2019-08-22, 11:15
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
https://truepundit.com/modeling-agency-provided-jeffrey-epstein-with-over-1000-underage-girls/

Och som Q säger - These people are sick.
Och tRump var en av Epsteins bästa kompisar, tills de blev oense om något båda ville köpa. (Nej, den gången var det inte Grönland, LOL!). De hade ju t o m en "fest" på Mar-a-Lago -- med bara de två plus en massa tjejer.

These people are sick.

"Grab her by the pussy."
Senast redigerad av nerdnerd 2019-08-22 kl. 11:52.
Citera
2019-08-22, 15:12
Medlem
https://giphy.com/gifs/cKhTE6YDCmPm0p5cWG varför nu! Varför inte för trehundra år sen eller om trehundra år? Nej facebookgenerationen kräver att nåt ska hända nu. Trots att denna president är den slöaste nånsin o världen bara väntar på att han ska avgå så tror idioterna att han är någon slags frälsare ha ha bara för att han råkar vara president just nu
Senast redigerad av Alpoxen 2019-08-22 kl. 16:04.
Citera
2019-08-22, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Trump är emot Rothschild, Soros och deras globalistiska agenda iaf. Men Trump är samtidigt för Israel och det judiska folket.

Det enda Q sagt angående Israel är "saving Israel for last" vilket jag tolkar som att utrensningen av Israels egen Deep State med Mossad och allt vad det innebär kommer ske sist.

Ojdå. Är inte Mossad Israeler? Det var som den, det trodde jag.

David Lagercrantz beskriver Donald Trump på ett mindre smickrande sätt i sin nyutkomna nyckelroman "Hon som måste dö". Fast han kan ju inte skriva ut namnet så Donald fick heta "Stan Engelmann".

Jämför gärna med
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump

KAPITEL 18 NATTEN MOT DEN 27 AUGUSTI
På sidan 153
MIKAEL KOM HEM TILL Bellmansgatan och trodde att han skulle kollapsa i säng. I stället satte han sig vid datorn, och sökte information om affärsmannen Stan Engelman, som i dag var sjuttiofyra år, och omgift, och under utredning för mutbrott och olaga hot i samband med en försäljning av tre hotell i Las Vegas, och även om ingenting var säkert – själv sa han förstås tvärtom – föreföll hans affärsimperium att vackla. Han sades söka hjälp av affärskontakter i Ryssland och Saudiarabien.
Är David Lagercrantz "Deep State" i Sverige med uppdrag från Mossad att chikanera Benjamin Netanyahus kompis så att han förstår att rätta in sig i ledet? Vad säger Q?
Citera
2019-08-22, 16:36
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utredaren
Är David Lagercrantz "Deep State" i Sverige med uppdrag från Mossad att chikanera Benjamin Netanyahus kompis så att han förstår att rätta in sig i ledet? Vad säger Q?
Anon Q nämner inte några svenska thrillerförfattare. Han har nog inte heller hunnit läsa Davids bok ännu.
Citera
2019-08-22, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Anon Q nämner inte några svenska thrillerförfattare. Han har nog inte heller hunnit läsa Davids bok ännu.

Om du har läst mina inlägg så förstår du att jag inte är särskilt väl insatt i Q & Anon Q. Därför ställer jag frågor om vad Q säger har sagt.

Tack för svaret. Jag ser Q som en företrädare för affärsintressen i USA som vapenindustri, oljebolag etc precis som storindustrin i Tyskland som satte Adolf Hitler i förarsätet och körde i diket med känt resultat. Det verkar inte gå bra för Q att vägleda Donald Trump.

Om Q "inte hunnit läsa Davids bok" har han inte gått miste om något väsentligt. Det är en kioskroman av dussinkaraktär där David dissekerar levande personer i karaktärsform, lite som en litteraturens Dr. Mengele.
Citera
2019-08-22, 22:41
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ojdå. Är inte Mossad Israeler? Det var som den, det trodde jag.
Jo, det har jag väl inte sagt något annat om?

Citat:
Om du har läst mina inlägg så förstår du att jag inte är särskilt väl insatt i Q & Anon Q. Därför ställer jag frågor om vad Q säger har sagt.

Tack för svaret. Jag ser Q som en företrädare för affärsintressen i USA som vapenindustri, oljebolag etc precis som storindustrin i Tyskland som satte Adolf Hitler i förarsätet och körde i diket med känt resultat. Det verkar inte gå bra för Q att vägleda Donald Trump.

Om Q "inte hunnit läsa Davids bok" har han inte gått miste om något väsentligt. Det är en kioskroman av dussinkaraktär där David dissekerar levande personer i karaktärsform, lite som en litteraturens Dr. Mengele.
Du har mycket åsikter om Q men du orkar inte lägga någon energi på att förstå eller ens läsa ett enda inlägg från Q?
Citera
2019-08-23, 10:09
Medlem
Citat:
Update: Court Gives Judicial Watch Additional Discovery and Witnesses on Hillary Clinton Email Scandal

https://www.thegatewaypundit.com/2019/08/update-court-gives-judicial-watch-additional-discovery-and-witnesses-on-hillary-clinton-email-scanda l/

Citat:
Judicial Watch was in court Thursday fighting to force Hillary Clinton to answer questions under oath about her private server.
Judge Royce Lamberth, a Reagan appointee on Thursday granted Judicial Watch additional discovery and Hillary Clinton has 30 days to oppose to their request to question her under oath.

Dags för Hillary att svara på frågor om hennes privata server under vittnesed. Hon har 30 dagar att invända och använda sin vanliga taktik att förhala och bestrida..
Citera
2019-08-23, 10:27
Medlem
Citat:
House Democrats Unlikely to Get Trump’s Tax Returns Before 2020 Election

https://www.thegatewaypundit.com/2019/08/house-democrats-unlikely-to-get-trumps-tax-returns-before-2020-election/

Citat:
The Washington Post reported:

House Democrats appear increasingly unlikely to secure President Donald Trump’s tax returns before the 2020 presidential election, according to interviews with legal experts and several lawmakers, as resistance from the Trump administration has stymied the party’s efforts to obtain his personal financial records.

Förmodligen är Trump's deklarationer inte tillgängliga före nästa presidentval 2020. Vi vet ju att DNC suktar efter Trump's deklarationer för att sedermera läcka dessa till DNC vänlig media som spinner lite historier i politiska syften..
Citera
2019-08-23, 10:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
https://www.thegatewaypundit.com/2019/08/house-democrats-unlikely-to-get-trumps-tax-returns-before-2020-election/

Förmodligen är Trump's deklarationer inte tillgängliga före nästa presidentval 2020. Vi vet ju att DNC suktar efter Trump's deklarationer för att sedermera läcka dessa till DNC vänlig media som spinner lite historier i politiska syften..
Det är nog pga tRumps vanliga taktik att förhala och bestrida.
Citera
2019-08-23, 11:04
Medlem
Citat:

Trump kanske inte vill visa sina kopplingar till "Deep state", det vore ju lite tråkigt för bland annat "Q"
Citera
2019-08-23, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Trump kanske inte vill visa sina kopplingar till "Deep state", det vore ju lite tråkigt för bland annat "Q"

Trump har inga kopplingar till deep state vad jag vet. Däremot vill deep state stänga ner 8chan där Q postar, som varit avstängd ett bra tag nu.
Citera
2019-08-23, 11:24
Medlem
Citat:
Trump har inga kopplingar till deep state vad jag vet. Däremot vill deep state stänga ner 8chan där Q postar, som varit avstängd ett bra tag nu.

Kan inte Donald Trump stoppa nedstängningen då , om den är besvärande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in