2019-08-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBO
Någon som kör Både CW och JH? Hoppa till den ena när den andre har dåligt med trafik?

Det funkar,men man blir frustrerad då det blir som att växla mellan att lösa rubiks kub och knäppa med fingrarna
2019-08-20, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Det funkar,men man blir frustrerad då det blir som att växla mellan att lösa rubiks kub och knäppa med fingrarna

Sååå busig
2019-08-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Du kan som jag förstår lägga 30€ på ett kontokort vilket gör att pengarna stannar på Payoneer.
Annars kopplar man ett bankkonto till payoneer så pengarna direktöverförs när lönen kommer.

Lite luddig tjänst tycker jag. Men som sagt, köper man kortet stannar pengarna på Payoneer annars behöver man koppla till annan bank.

Rätta mig gärna om jag har fel någon!
Du kopplar ditt bank konto men du behöver aldrig göra någon aktuell överföring från den ena banken till den andra.
Och du kan inte överföra pengar till ditt payoneer, du kan endast få utbetalningar ditt tror jag. Så verkade det vara när jag väntade på mitt kort första gången för något år sedan.
2019-08-21, 23:16
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
Du kopplar ditt bank konto men du behöver aldrig göra någon aktuell överföring från den ena banken till den andra.
Och du kan inte överföra pengar till ditt payoneer, du kan endast få utbetalningar ditt tror jag. Så verkade det vara när jag väntade på mitt kort första gången för något år sedan.

Hade Payoneer, kopplat till bankkonto och det gick direkt via Payoneer sen in på bankkontot utan att jag ville det eller kunde stänga av det.

Därför är jag lite nyfiken på om det går att sätta in 30€ på payoneer och köpa kortet på så sätt? Så pengarna ligger kvar på kortets konto så att säga.
2019-08-21, 23:18
Medlem
Hur fan kommer jag igång med detta?
2019-08-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F-Secure

Det är riktigt riktigt svårt. Du söker jobbet sen om du får det så börjar du jobba. Önskar dig verkligen lycka till.
2019-08-22, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Hade Payoneer, kopplat till bankkonto och det gick direkt via Payoneer sen in på bankkontot utan att jag ville det eller kunde stänga av det.

Därför är jag lite nyfiken på om det går att sätta in 30€ på payoneer och köpa kortet på så sätt? Så pengarna ligger kvar på kortets konto så att säga.
Det var riktigt konstigt. Vet inte varför det är så, tanken är att när du får dina första 50 Euro ska dom skapa ett kort till dig. Alltså när du har första 50 euro på ditt konto.

Så nej du kan inte sätta in pengar på det sättet utan det måste komma från lön eller möjligtvis om det går att skicka från någon annan payoneer användare.

Tråkigt dock att det gick sådär med banken.
2019-08-22, 13:56
Medlem
Helt kört med detta jobb nu .. Dom har även sparkat ca 560 medarbetare , hört detta från en coach.
2019-08-22, 15:48
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Helt kört med detta jobb nu .. Dom har även sparkat ca 560 medarbetare , hört detta från en coach.

Vilket företag handlar det om?
2019-08-22, 21:29
Medlem
justinsane420s avatar
Tja.

Om man är arbetslös och har försöjningsstöd och vill jobba för att få ut runt 1500-2000kr (svart) i veckan...

...vilken sida av "Jobbahemifrån" "Cloudworkers" eller "Chatfromhome" skulle ni välja då?

...hur många mess måste man svara på då om man vill jobba max 5 timmar om dagen 5 dagar i veckan?

... hur går jag tillväga för att soc ej ska se denna inkomst?
2019-08-23, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F-Secure

Allt du behöver om du nu vill dyka in i denna härva! Finns andra alternativ, men börja med detta. Helst av allt så skiter du i det, kommer inte hålla i längden. Men nu håller jag väl med alla och säger att det absolut inte finns några risker alls! Nä det finns det inte

SÖK!!! Vad väntar du på?
https://jobba-hemifran.com/signup-form/
2019-08-23, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Allt du behöver om du nu vill dyka in i denna härva! Finns andra alternativ, men börja med detta. Helst av allt så skiter du i det, kommer inte hålla i längden. Men nu håller jag väl med alla och säger att det absolut inte finns några risker alls! Nä det finns det inte

SÖK!!! Vad väntar du på?
https://jobba-hemifran.com/signup-form/
Menar du att denna tråd består av 72 sidor av FBare som låtsas vara tjejer och chattar med runkande invandrare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in