2019-08-22, 21:41
  #2329
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
+ - 3-4år skillnad i ålder. Kan tyvärr inte skriva ut för mycket samt detaljerat om allt. Skriver jag mer ingående då outar jag tyvärr de jag får infon utav. Sen säger jag inte att allt som händer honom är pga folk i Uppsala men dessa två händelser har jag säker info om att är pga folk i Uppsala. Han har även folk i byn osv som vill åt honom sägs det men det har inte med denna hädelse att göra

Citat:
Ursprungligen postat av M4lteser
Intressant, vet du exakt varför de här personerna vänt sig emot honom? Mycket som hänt honom nu på kort tid.
Antagligen det vanliga när det gäller kriminellt avskum; pengar,droger, "varför umgås han", svartsjuka osv
Citera
2019-08-22, 21:44
  #2330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
+ - 3-4år skillnad i ålder. Kan tyvärr inte skriva ut för mycket samt detaljerat om allt. Skriver jag mer ingående då outar jag tyvärr de jag får infon utav. Sen säger jag inte att allt som händer honom är pga folk i Uppsala men dessa två händelser har jag säker info om att är pga folk i Uppsala. Han har även folk i byn osv som vill åt honom sägs det men det har inte med denna hädelse att göra
dessa personer som gått emot honom, tillhör de någon av de stora släkterna i uppsala? har för mig att ena börjar med "el-......." o andra "al-....."
Citera
2019-08-22, 21:45
  #2331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tack man! De är farrechocolate asså?
Franky (Fayye)
Farre
Citera
2019-08-22, 22:11
  #2332
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
dessa personer som gått emot honom, tillhör de någon av de stora släkterna i uppsala? har för mig att ena börjar med "el-......." o andra "al-....."
Inte helt 100 på det då jag fått höra lite olika namn. Brukar vara så de första dagarna men de närmsta dagarna klarnar nog bilden om exakt gärningsmän. Det speciella med Uppsala är att det inte finns nå direkta gäng förutom HA som håller sig på sin kant och inte har med någon att göra,de sköter sitt. Det är mest "gatugäng" utan något specifikt namn där det är goda vänner som håller ihop i vått och torrt , kränger droger och håller varandras rygg. Bandidos fanns men växte sig aldrig starka utan deras klubbhus var som en fritidsgård där 16 åriga killar och tjejer festade innan de vart utkastade från uppsala. Det har även Varit många fall där vänner gått emot/sålt/vänt sig emot varandra i Uppsala.
__________________
Senast redigerad av Salehhadri 2019-08-22 kl. 22:14.
Citera
2019-08-22, 22:23
  #2333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Dumle o panda är ju med på bilden framför bilen! (...)
Panda, Abbe, Abdi/Mansor, Dumle, Sebbe och Capone är med på "bilbilden"
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
(...) lixom för att avskräcka sina fiender?
Japp, eller bara vanligt (kändis)skryt...
Sebbe Seba*tjan Ol**on *armadi har fö en Insta till, lite äldre, med bilder från Monacolivet och de vanliga selfie-bilderna (verkar ha en fettisch för selfies i bilen)... På just en sådan finns även två medpassagerare, varav en skulle kunna vara Dumle... eller inte...
__________________
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2019-08-22 kl. 22:25.
Citera
2019-08-22, 22:30
  #2334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Panda, Abbe, Abdi/Mansor, Dumle, Sebbe och Capone är med på "bilbilden"

Japp, eller bara vanligt (kändis)skryt...
Sebbe Seba*tjan Ol**on *armadi har fö en Insta till, lite äldre, med bilder från Monacolivet och de vanliga selfie-bilderna (verkar ha en fettisch för selfies i bilen)... På just en sådan finns även två medpassagerare, varav en skulle kunna vara Dumle... eller inte...
Jo sant, kan ej avgöra om de är dumle då bilden framför bilen är väldigt oklar, jo o dem kretsarna är det säkert lite häftigt att umgås med DP oxå, men jag tänker att eftersom de främst senaset månaden han postat mycket med dom(kanske efter att han blev knivhuggen), men som jag uppfattat de är han inte en del av deras dödpatrull med att mörda osv, utan han är bara en polare till dom som har varit i spanien bla tillsamans med dom?
Citera
2019-08-22, 22:35
  #2335
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Panda, Abbe, Abdi/Mansor, Dumle, Sebbe och Capone är med på "bilbilden"

Japp, eller bara vanligt (kändis)skryt...
Sebbe Seba*tjan Ol**on *armadi har fö en Insta till, lite äldre, med bilder från Monacolivet och de vanliga selfie-bilderna (verkar ha en fettisch för selfies i bilen)... På just en sådan finns även två medpassagerare, varav en skulle kunna vara Dumle... eller inte...
Det är inte Dumle eller nån från DP. Det är en somalier från uppsala på bilden. Den instan som du hänvisade till användes innan han häktades för casinomålet
Citera
2019-08-22, 22:39
  #2336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Det är inte Dumle eller nån från DP. Det är en somalier från uppsala på bilden. Den instan som du hänvisade till användes innan han häktades för casinomålet

Tror han menar den andra som ser ut att vara arab typ, tror du de som sköt honom kan förvänta sig en hämndaktion? förresten hur gick skjutningen till? dvs hade stämt träff eller körde de förbi me en bil osv?
Citera
2019-08-22, 22:40
  #2337
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Jo sant, kan ej avgöra om de är dumle då bilden framför bilen är väldigt oklar, jo o dem kretsarna är det säkert lite häftigt att umgås med DP oxå, men jag tänker att eftersom de främst senaset månaden han postat mycket med dom(kanske efter att han blev knivhuggen), men som jag uppfattat de är han inte en del av deras dödpatrull med att mörda osv, utan han är bara en polare till dom som har varit i spanien bla tillsamans med dom?
Han var häktad innan dess för inblandning casinomålet. Innan han häktades levde han ett "flashigt" liv och använde sitt andra instagram-konto. Sedan han släpptes från häktet har han poserat på bilder med DP folk på sin nya instagam. Velat skriva ut allt tidigare men inte haft konto. Skaffade ett för att bidra med fakta samt få slut på alla spekulationer som så lätt drar iväg i nån fantasivärld
Citera
2019-08-22, 22:48
  #2338
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Tror han menar den andra som ser ut att vara arab typ, tror du de som sköt honom kan förvänta sig en hämndaktion? förresten hur gick skjutningen till? dvs hade stämt träff eller körde de förbi me en bil osv?
Ingen aning om hur det skedde exakt då jag inte var på plats men det var ingen driveby. De lät honom veta vilka de var och hade de velat så hade de fimpat han där och då. Det var mer som en sista varning, darför sköt de i händer/armar o ben. Hade de förväntat sig en hämnd eller om sebbe vore kapabel till det så hade de inte chansat utan fimpat han där och då med. Han har inte velat samarbeta med snuten och skrev ut sig själv från sjukhuset ikväll. Det var på en gård han vart skjuten . Den ene, mörkhyade killen på fotot som nämndes är somalier som kränger droger. Han är från Gottsunda. Den andre är ingen DP då han också är från uppsala
__________________
Senast redigerad av Salehhadri 2019-08-22 kl. 22:51.
Citera
2019-08-22, 23:34
  #2339
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Han umgås med dem men enligt info så är han absolut inte kapabel till att utföra mord. Mer bedrägerier, droger (nyttjar även han en del själv med) samt någon fistfight är vad han är kapabel till. Även huggit en snubbe för många år sedan med.

Var satt knivhuggen, flera i bröstkorg så är han ju absolut kapabel att mörda?
Citera
2019-08-22, 23:57
  #2340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salehhadri
Ingen aning om hur det skedde exakt då jag inte var på plats men det var ingen driveby. De lät honom veta vilka de var och hade de velat så hade de fimpat han där och då. Det var mer som en sista varning, darför sköt de i händer/armar o ben. Hade de förväntat sig en hämnd eller om sebbe vore kapabel till det så hade de inte chansat utan fimpat han där och då med. Han har inte velat samarbeta med snuten och skrev ut sig själv från sjukhuset ikväll. Det var på en gård han vart skjuten . Den ene, mörkhyade killen på fotot som nämndes är somalier som kränger droger. Han är från Gottsunda. Den andre är ingen DP då han också är från uppsala
så han är redan ute från sjukan? okey förstår men du tror inte att han har makten att kalla in DP för att hämnas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in