Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Dumle o panda är ju med på bilden framför bilen! (...)
Panda, Abbe, Abdi/Mansor, Dumle, Sebbe och Capone är med på "bilbilden"
Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
(...) lixom för att avskräcka sina fiender?
Japp, eller bara vanligt (kändis)skryt...
Sebbe Seba*tjan Ol**on *armadi har fö
en Insta till, lite äldre, med bilder från Monacolivet och de vanliga selfie-bilderna (verkar ha en fettisch för selfies i bilen)... På just
en sådan finns även två medpassagerare, varav en
skulle kunna vara Dumle... eller inte...