Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Jag tror nog mer på kanske chatt med begränsning typ 5 - 10 inlägg, annars finns det ju risk att det drar iväg mellan två användare och det går inte för nya som dyker in i tråden och hitta den röda tråden, samt historiken av vad andra har skrivit tidigare.
Med tanke på att det är en "lätta på trycket tråd" så är det inget som kommer göra att en person som vill lätta på trycket INTE lättar på trycket.
Det är stor skillnad i att hoppa in i en vanlig chattråd och skriva "Fan vad jag är ledsen idag" och en tråd där syftet först och främst är att lätta på trycket, och jag har sett att det inte är något som stoppar en person som är ledsen att uttrycka sig om det finns personer inne i tråden, tvärtom så vet den ledsna personen då att hen kommer att få ett svar från någon av dom. Många som känner sig ensamma som känner "fan vad skönt att det är någon vaken just nu"
Sen slipper mod hålla koll och rensa hela tiden liksom. Alla vinner på detta. Dom flesta som hänger i den tråden prenumererar på den så man missar ju inget. Det är inte så svårt att gå bak i tråden om man vill.
Tror inte det är lönt med 5-10 inlägg, ska mod sitta och räkna efter varje person? Sjukt jobbigt ju. Tycker bara att tråden ska bli mer chill. Alla vinner på det.