Citat:
I know at least that I didn't work those days och if andra minns vet jag inte. SD blev häktad två veckor senare väl, och HD hade ju redan semester då. Tror faktiskt ingen på avdelningen visste då att det var hennes ex det handlade om, och när hon skulle tillbaka till jobbet var redan många på semester så det hann nog bli efter mitten av augusti innan alla på avdelningen visste.
It's quite clear that you don't know HD och du får naturligtvis tro vad du vill, vännen. och det är en smula märkligt att du tror TiNi när så mycket är uppenbart konstiga fantasier. Är du liksom sherlok inte intresserade av att sanningen komer fram?
Tack T34P. Och varsågod för jag served you with her schedule. I also wrote some proofs I remember to show that I know things.
Edit: I know only two who has been på förhörr och that was in August or sept IF I REMEMBER RIGHT. Kanske fler har varit förhörr utan att jag vet.
It's quite clear that you don't know HD och du får naturligtvis tro vad du vill, vännen. och det är en smula märkligt att du tror TiNi när så mycket är uppenbart konstiga fantasier. Är du liksom sherlok inte intresserade av att sanningen komer fram?
Tack T34P. Och varsågod för jag served you with her schedule. I also wrote some proofs I remember to show that I know things.
Edit: I know only two who has been på förhörr och that was in August or sept IF I REMEMBER RIGHT. Kanske fler har varit förhörr utan att jag vet.
Jag förmodar att detta är svar till mig?
Jag vet inte vem som sitter på sanningen.Det har varit så många olika bud.
Jag känner inte någon av de inblandade, och alltså inte HD på något som helst sätt.
Holmes litar jag på. Han har redogjort varifrån han har fått sina uppgifter. Naturligtvis kan sedan dessa uppgifter innehålla felaktigheter som alltid när det är andrahandsuppgifter.
Han vill absolut ha fram sanningen, det är min tro.
I själva verket tror jag att de flesta vill ha fram sanningen. Det är väl bara gm själv som inte vill ha den. Och möjligen någon som av någon anledning antingen blundar hårt eller ljuger.
Det du skriver om hur semestrar och kännedom om avdelningen har haft kännedom vem som varit föremål för misstankarna kan ju förstås stämma på sätt och vis.
Jag har ändå svårt att tro att det ska gått alla förbi och att inte snacket sinsemellan har gått om vem som varit försvunnen, vem som blev gripen och anhållen. Det borde ha varit en stor nyhet i lilla Örebro. Inte sällan har man kontakt med sina arbetskamrater ändå under semestern, särskilt om något sådant här händer.
Vi har sett i tråden hur litet Örebro är...
Och, jag kan förstå att om man nu skulle arbeta på själva avdelningen, då kan man inte outa sig. Men det blir ju lite konstigt det här med engelskan. På något vis så stärker det inte trovärdigheten, utan tvärtom.
Jag kan givetvis ha helt fel.
Men hur som helst, jag är inte en av dom som tror att HD är involverad i mordet.
Hon visste om otroheten, hon måste ha blivit riktigt sur, ledsen, besviken, sårad. Men det var inte hon som hade anmälningarna på sig sedan tidigare...
Och det är inte hon som slirar på sanningen vid förhören (MV).