Citat:
Ursprungligen postat av
Jimmie83
Fast så mycket borde man inte gå upp i vikt tycker jag pga av småbarn, okay att mammorna får lite hul av graviditeten men som en familjefader så borde det vara ganska lätt att göra sig av med extrakilon.
Han kanske borde sluta sova till ett-två på dagarna och ut och börja aktivera sig med ungarna i en lekpark tex och nu är ju skola och dagis igång igen så borde vara lätt för en youtuber som rask att ta en runda i motionsspåret eller gymmet som han har pratat så många gånger om. Ett content hade vart att gå ifrån spritfet till nykter och vältränad för Rask von Bajsbaron
Det är ungefär det där jag menar. Han har ju inte lagt på sig av att vara gravid, det är ju frun hans. Men han har av dåliga sömnvanor, låg aktivitet och mycket kalorier lagt på sig. Vilket jag tänkte berodde på småbarnstiden. Jag har själv inga ungar, men träffar en massa nyblivna föräldrar, och de verkar ju bara sitta och joxa med ungarna deras tills de blir tonåringar.
PS, att höja sin aktivitetsnivå gör en väldigt liten skillnad på kaloriförbrukningen, utan det handlar om att minska kaloriintag. Men han skulle lätt kunna göra något åt vikten. Håller dock med om att hans viktresa skulle kunna vara bra content, av flera orsaker.