2019-08-22, 00:09
Bannlyst
Helvidde, nu sitter han och prisar filmen American Pie
Citera
2019-08-22, 00:12
Medlem
Men nu börjar det gå bra för rasken. 140k visningar på några dagar och senaste videon har fått runt 33k visningar.
Han säger att han inte ska hålla på med drama längre men är detta inte drama?
För man kontaktar någon myndighet om man tror att någon 20åring ger sig på små flickor irl eller över nätet?

Han har rest sig igen, men någon som vet när rebrandingen kommer?

Edit: nu vart jag blockad. Sade bara att han själv sagt sig varA en alkoholist men kan själv supa ner sig och skalla telefoner hit och dit.
Samtidigt som han försöker få sin pappa att förstå att en folköl för en alkoholist gör värre skada.
Samt att jag sade att jag stod i skidbacken då fick man inte vara med längre men han sa själv att vi skulle ses.

Han har inte anmält Elias till polis om han tror att denne man är farlig. Ähh!!
Senast redigerad av 1HumanBeing 2019-08-22 kl. 00:37.
Citera
2019-08-22, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1HumanBeing
Men nu börjar det gå bra för rasken. 140k visningar på några dagar och senaste videon har fått runt 33k visningar.
För man kontaktar någon myndighet om man tror att någon 20åring ger sig på små flickor irl eller över nätet?

Enligt Rask så är han en ny youtuber nu, vad han själv inte förstått är att han är samma människa som förut, semestern har inte ägnats till att utveckla sig själv!
Citera
2019-08-22, 00:23
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1HumanBeing

Han tog ju ett uppehåll under tre (?) veckor där han drog sig tillbaka och tänkte över situationen. Under dessa veckor hann han med tre ordentliga snefyllor som alla livesändes

Under tiden han har varit tillbaka har han hunnit snacka ner sin farsa, glida räkmacka på andras drama och håva in obeskattad swish från barn.

Vad är det som är skillnaden den här gången? Allt tyder på att cykeln upprepar sig igen.

Rask hoppar in i något drama som ger views-> dramat försvinner och rask börjar "daily vlogga" vilket inte ger några visningar-> han blir förbannad och "tar en paus"-> han börjar dricka och gör bort sig på sociala medier
Citera
2019-08-22, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Han tog ju ett uppehåll under tre (?) veckor där han drog sig tillbaka och tänkte över situationen. Under dessa veckor hann han med tre ordentliga snefyllor som alla livesändes

Under tiden han har varit tillbaka har han hunnit snacka ner sin farsa, glida räkmacka på andras drama och håva in obeskattad swish från barn.

Vad är det som är skillnaden den här gången? Allt tyder på att cykeln upprepar sig igen.

Rask hoppar in i något drama som ger views-> dramat försvinner och rask börjar "daily vlogga" vilket inte ger några visningar-> han blir förbannad och "tar en paus"-> han börjar dricka och gör bort sig på sociala medier
Precis som du säger, så kommer detta upprepa sig igen! Men denna gång finns det en liten ”skillnad”. Rasken har retat upp Verz! Det är väldigt tydligt! Och Verz har samlat på sig mycket information om rasken under långt tid.

Allt detta kommer Verz ta med i en eller flera videos om rasken. Den s.k ”dokumentären”. Och Verz kommer gå hårt åt rasken denna gång!

Att rasken startar sin stora ”comeback” med att rida på Verz framgång, irriterar många, inte bara Verz. För rasken gör ALLTID såhär! Han har i stort sätt ingen egen content. Missbruksbloggen är typ det enda rasken har gjort själv!

Verz la ner mycket tid och arbete, på att ta fram underlag för att göra videon om Elias. Du kan ju själv tänka dig hur det skulle kännas, om någon sedan kommer och ska blanda sig i det där, ta åt sig äran, och leka hjälte, så som rasken har gjort. Det såg man inte minst på insta, där rask postade reaktioner på hans video, där det framgick hur otroligt viktigt rasks arbete med detta har varit. Men vad är det rask faktiskt har gjort!? I stort sätt ingenting! Han har inte tillfört någonting nytt, än det som redan innan har sagts av Verz!

Det här är ett återkommande beteende från rasken, så det är inte konstigt att andra kreatörer börjar irritera sig på honom!
Senast redigerad av Manda96 2019-08-22 kl. 01:18.
Citera
2019-08-22, 01:25
Medlem
Bajsbaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manda96
Precis som du säger, så kommer detta upprepa sig igen! Men denna gång finns det en liten ”skillnad”. Rasken har retat upp Verz! Det är väldigt tydligt! Och Verz har samlat på sig mycket information om rasken under långt tid.

Allt detta kommer Verz ta med i en eller flera videos om rasken. Den s.k ”dokumentären”. Och Verz kommer gå hårt åt rasken denna gång!

Att rasken startar sin stora ”comeback” med att rida på Verz framgång, irriterar många, inte bara Verz. För rasken gör ALLTID såhär! Han har i stort sätt ingen egen content. Missbruksbloggen är typ det enda rasken har gjort själv!

Verz la ner mycket tid och arbete, på att ta fram underlag för att göra videon om Elias. Du kan ju själv tänka dig hur det skulle kännas, om någon sedan kommer och ska blanda sig i det där, ta åt sig äran, och leka hjälte, så som rasken har gjort. Det såg man inte minst på insta, där rask postade reaktioner på hans video, där det framgick hur otroligt viktigt rasks arbete med detta har varit. Men vad är det rask faktiskt har gjort!? I stort sätt ingenting! Han har inte tillfört någonting nytt, än det som redan innan har sagts av Verz!

Det här är ett återkommande beteende från rasken, så det är inte konstigt att andra kreatörer börjar irritera sig på honom!
Instämmer. Det var uppenbart att det var inte bara för att driva med baronen som de hoppade in i liven igår utan det ligger mer bakom. Att baronen efter en kortare "paus" direkt hoppar in och snor Verz scoop rakt retar honom garanterat.

Problemet med baronen är att han är så in i helvetes lat så han kan inte ens skaffa eget content. Hade han haft lite driv hade han varit först med Elias då han faktiskt också blivit tipsad. I stort sett allt han tagit sig för utöver missbruksbloggen och familjevloggarna har han stulit material rakt av, alternativt varit pucktrea.

Exempel:
1.Alla "dokumentärer" (uteslutande stulna bildsektioner, ibland hela avsnitt ackompanjerat med att han likt en ljudbok läser upp wikipediaartikeln för ämnet)
2. Lennart Bladh (Här var han sen på bollen, dock gick han hårdast åt en uppenbart psykiskt sjuk man som behövde vård av samhället och inte var i behov av ytterligare en offentlig avrättning av något nedlusat patrask från youtube som bara såg dollartecken)
3. Jessica (återigen lägger han näsan i blöt som pucktrea
4. Joz (se 3.)
5. Alla de otaliga click-bait videor där han "hjälper" sina följare genom att raljera runt deras problem och sedan sätta en missvisande rubrik så det framstår som att det gäller han själv, t.ex "min bror är en våldtäktsman". Den videon döptes senare om, men hette alltså till en början så. Att få det att framstå som att Stora Ludde skulle vara en våldtäktsman är i baronens värld fullt legitimt så länge det innebär pengar.
Citera
2019-08-22, 09:46
Medlem
Troubleholders avatar
Blev det nåt slagsmål i skidbacken då?
Citera
2019-08-22, 09:58
Medlem
https://youtu.be/ZuFBNwUqKqA

Här är den gamla videon jag skrev om när Rask kommer åkandes på en cykel. Jag tänker inte säga att han var fit, för det var han inte. Men det ser ändå ut som att han lagt på sig åtminstone 20 kg sedan dess, utan överdrift. Alexanders Mercedes-eskapader har gjort sitt.

En annan sak jag lade märke till är att alla ansiktstatueringar verkar ha tillkommit efter den här videon.
Citera
2019-08-22, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troubleholder
Blev det nåt slagsmål i skidbacken då?

Enligt uppgift var den enda som vågade dyka upp en ursinnig, fullvuxen brunbjörn - som krigaren Rask enkelt chokade ut inom loppet av 10 sekunder.
Citera
2019-08-22, 10:32
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nu får man väl ett skott i pannan, men kan ni sluta tjata om att han stekt bajskorvar? Eller bara bajs i allmänhet. Allt tjat om bajs gör inte att ni framstår som mognare än Rasken.

en person som kladdar med bajs och dricker piss är förmodligen koprofag eller urofag, men det vill han inte kännas vid
Citera
2019-08-22, 13:51
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://youtu.be/ZuFBNwUqKqA

Här är den gamla videon jag skrev om när Rask kommer åkandes på en cykel. Jag tänker inte säga att han var fit, för det var han inte. Men det ser ändå ut som att han lagt på sig åtminstone 20 kg sedan dess, utan överdrift. Alexanders Mercedes-eskapader har gjort sitt.

En annan sak jag lade märke till är att alla ansiktstatueringar verkar ha tillkommit efter den här videon.

Helt uppenbart är att rask lider av en identitetskris och har nog gjort så sen yngre tonåren. Inte många som gått från transa/emo, till whatever stil han försöker ha i videon ovan till nu, ansiktstatuerad tjockis med kasst ölsinne och alkoholproblematik.

Ett tips från mig är att prova identiteten: en ärlig, hårt arbetande man, som lägger 100% fokus på sin familj, och slutar att bli svinpackad, hotfull och aggressiv så fort han får alkohol i sig.

Jag avslutar med ett citat av rask "jag blir helt galen på fyllan, det kommer jag alltid att bli och har härmed bestämt mig för att aldrig igen dricka alkohol". Lev som du lär.
Citera
2019-08-22, 14:00
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Booobies
Ja, han är lat och försöker, precis som du säger, rida på andras framgångar! Men detta retar upp andra kreatörer, och många youtubers är riktig jävla trötta på rasken!

Han kommer aldrig våga göra detta! På sin höjd kanske han super ner sig så han blir ”tuff”, och kör en live med Elias, och hotar och svinar sig på sin insta story! ”-SÅ ÄR DET”... Dagen efter kommer han radera alla bevis, och låtsas som att ingenting har hänt!

Dessutom så var det flera som sa att han borde göra content på att jaga pedofiler, konfrontera dessa och sedan lägga ut på youtube. Rasken sa också att han funderat på detta. En i liven sa då att ”detta har dom tipsat dig om på Flashback”, varvid baronen svarar att han minsann funderat på detta en bra mycket längre tid än vad Flashback har gjort.

Rasken gav dock inget säkert svar på om han skulle göra detta eller inte. Det lät dock som ett nej! Samt att han uttryckte en ”rädsla” för att han och hans familj då skulle kunna få en massa farliga och galna pedofiler efter sig! Så rasken säger emot sig själv! Han är en fegis! Och Elias är i stort sätt en pedofil, och han sa precis att han inte vågar konfrontera sådana. Det är bara en massa snack som vanlig!
Och här har man suttit i över ett år nu och trott att Rasken kan trolla fram en zuccini ur bakfickan och trycka ner den i halsen på precis vem som helst

Och sedan får man läsa att han uttryckt rädsla för pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in