2019-08-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Det är ju inte bara det då, hon har en diagnos eller flera, klarar inte sitt dagliga liv själv, inte barnens heller, hon har två pers till som ser efter henne och barnen, hur gammal är du själv?

Det finns inget krav på att man ”skall klara sig själv”. Har du råd att anställa en kock behöver du inte kunna laga mat. Det är barnens situation som är relevant, inte om bella är en god mor i någon filosofisk mening.
Citera
2019-08-21, 23:16
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Förstår inte varför hon inte bor i huset nu när hon är i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hon skriver ju hon är på hotell. Hon ljuger väl aldrig

hon är hemma med barnen, hon la upp bilder igår när dom kom hem, och skrev om ikväll att hon möttes av byggnadsprojekt hemma.

hon var på hotell med löwengrip beauty under dagen igår för konferes och idag med sin fotograf för att ta modellbilder till ellos.

sluta sprid onödig skit i tråden
Citera
2019-08-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
hon är hemma med barnen, hon la upp bilder igår när dom kom hem, och skrev om ikväll att hon möttes av byggnadsprojekt hemma.

hon var på hotell med löwengrip beauty under dagen igår för konferes och idag med sin fotograf för att ta modellbilder till ellos.

sluta sprid onödig skit i tråden

Då va det ju rätt hon var på hotell
Det är ju isåfall BB som sprider lögner.

För 3 timmar sedan var hon fortfarande
på Lydmar hotell evilgrin39:
Senast redigerad av Doiten 2019-08-22 kl. 00:16.
Citera
2019-08-22, 06:34
Medlem
Photoshoppeds avatar
Oj vad hon har lagt på sig. Är det för många efterrätter med Erik eller är hon gravid?
Citera
2019-08-22, 09:01
Medlem
Bilderna i stories igår, visst ser hon gravid ut. Kan ju vara så att det är med flit de publicerat dessa bilder då de skapar spekulationer
Citera
2019-08-22, 13:34
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommoli
Bilderna i stories igår, visst ser hon gravid ut. Kan ju vara så att det är med flit de publicerat dessa bilder då de skapar spekulationer
Tittade nyss på IG och Bellsan ser ut som vanligt, tycker jag.
Som jag förstått det är hon och Erik inte ens ett officiellt par så jag hoppas att hon är ogravid.
Citera
2019-08-22, 13:54
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Tittade nyss på IG och Bellsan ser ut som vanligt, tycker jag.

Precis, hon är så fet att det bara är normalt att missta det för graviditet.
Citera
2019-08-22, 13:58
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
"Huset som fick tjäna som inspelningsplats är inte vilken lyxkåk som helst – produktionsbolaget hyrde nämligen bloggaren och entreprenören Isabella Löwengrips hus på Lidingö. I ”Fartblinda” går Matias Varela, känd från bland annat ”Snabba Cash”, runt i huset. Bland annat syns han i ett sovrum och inne i en enorm garderob.

– När produktionen skulle hitta en inspelningsplats för deras hem föll valet på ett hus på Lidingö som det visade sig att Isabella Löwengrip hade köpt. Husets interiör passade perfekt med Peders och Sophies stil, så det var ett givet beslut att hyra det, säger Lisa Dahlberg, exekutiv producent för ”Fartblinda”.

Isabella Löwengrip såg till att ha folk på plats under inspelningen, berättar den exekutiva producenten.

– Huset hyrdes ut under en veckas tid ungefär, och Isabella Löwengrips personal var på plats under delar av inspelningen för att säkerställa att allt gick bra. Vi är jättetacksamma för att vi fick använda huset, berättar Lisa Dahlberg.

Hur mycket bloggaren och entreprenören fick betalt låter Dahlberg dock vara osagt.

– Vi kommenterar aldrig några ersättningsnivåer i våra avtal, men ”Fartblinda” är en av C Mores och TV4:s stora satsningar i höst så självklart betalar produktionen skälig ersättning till alla som vi samarbetar med, säger Lisa Dahlberg.

Den exekutiva producenten vill inte heller gå närmare in på huruvida Isabella Löwengrip riktade några specifika krav mot TV4 inför inspelningarna – exempelvis i form av vilka delar av huset som fick visas upp för tittarna."
Det är lite tragiskt att Bellsan hyr ut sitt hem och barnens hem.
Barnen borde åtminstone få ha det för dig själva.
Men jag antar att hon måste gå in pengar till vilket pris dom helst.
Citera
2019-08-22, 14:07
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Precis, hon är så fet att det bara är normalt att missta det för graviditet.
Nä, jag tycker inte att Bellsan är fet. Hon ser normal ut.
Citera
2019-08-22, 14:49
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är lite tragiskt att Bellsan hyr ut sitt hem och barnens hem.
Barnen borde åtminstone få ha det för dig själva.
Men jag antar att hon måste gå in pengar till vilket pris dom helst.

Vad är det för tragiskt med det? Jag har själv 2 barn och skulle inte tveka för en sekund att hyra ut mitt hem i en eller 2 veckor om bara priset var det rätta.
Citera
2019-08-22, 15:19
Medlem
Citat:

Wow !
Modellbilder för ELLOS !!
Då måste BB vara närmast desperat efter pengar...
Är cashflowet sååååå dåligt `?
Citera
2019-08-22, 15:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vad är det för tragiskt med det? Jag har själv 2 barn och skulle inte tveka för en sekund att hyra ut mitt hem i en eller 2 veckor om bara priset var det rätta.
Okej. För mig är mitt hem privat. Det är bara mina närmaste som får vara där.
Jag skulle inte tycka om att främlingar går runt i mitt hem och kanske sover i min säng.
Du känner annorlunda och det är okej.

Om det finns barn tycker jag att de har rätt till din integritet och en fredad zon, så jag hoppas att de som hyrde Bellsans rum inte fick gå in i barnens rum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in