2019-08-21, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Men ayye är väl oxå med i shottaz elr? Jagfar nämner väl honom flitigt i sina låtar?

Både Ayye och Farre är med i Shottaz men är Farre verkligen ute ur fängelset än?? Nån med säkra uppgifter. Han är ju intressant eftersom han är Frankys bror.
Citera
2019-08-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baksidan163
Både Ayye och Farre är med i Shottaz men är Farre verkligen ute ur fängelset än?? Nån med säkra uppgifter. Han är ju intressant eftersom han är Frankys bror.
Inte 100 men har för mig att de nämndes att han släpptes i slutet av juli, kanske inblandad i mordet på cap0nes bror?
Citera
2019-08-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är nog en del shottas som släpps samt några dp men kan inte vara stora namn från dp för de flesta sitter ju på långa straff..
Den stora hämnden kommer nog när yasin och jaffar kommer ut, det blir svårt för dom att satsa på musiken och gå den vägen när deras bröder har mist liv..
Kolla på Jaffars instagram, Senaste bilden: Allt har sitt pris #2020.

Blir intressant o följa detta, känns som de kommer ta många år innan detta krig slutar.
Citera
2019-08-22, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baksidan163

Skjutning i Uppsala i natt enligt denna tråd (FB) Uppsala: Man skjuten med flera skott i Gottsunda 2019-08-21 23:03 påstås de (obekräftade uppgifter) att det ska röra sig om denne sebb* som lagt ut dessa bilder med dp, skulle de kunna vara så att det är shottaz?
Citera
2019-08-22, 11:08
Medlem
Citat:
Skjutning i Uppsala i natt enligt denna tråd (FB) Uppsala: Man skjuten med flera skott i Gottsunda 2019-08-21 23:03 påstås de (obekräftade uppgifter) att det ska röra sig om denne sebb* som lagt ut dessa bilder med dp, skulle de kunna vara så att det är shottaz?

Vadå vet du att det är han s.sfavela eller gissar du bara för han är från Uppsala?
Citera
2019-08-22, 11:10
Medlem
Citat:
Vadå vet du att det är han s.sfavela eller gissar du bara för han är från Uppsala?

Jag frågade i tråden om de var han som umgås med DP, och de påstås att det skall vara han... tror inte att de är alltför många med namnet Sebbe från uppsala som rör sig runt DP..
Citera
2019-08-22, 11:11
Medlem
Citat:
Jag frågade i tråden om de var han som umgås med DP, och de påstås att det skall vara han... tror inte att de är alltför många med namnet Sebbe från uppsala som rör sig runt DP..

Det är han som umgås med DP. Om det är han som blev skjuten eller ej återstår att se.
Citera
2019-08-22, 11:18
Medlem
Citat:

Ja s.sfavela sebbe har ju öppen insta, shottas har koll på dom verkar de som. Är de han som är skjuten så är de garanterat shottas som fortsätter sin hämnd.
Citera
2019-08-22, 11:29
Medlem
Citat:
Ja s.sfavela sebbe har ju öppen insta, shottas har koll på dom verkar de som. Är de han som är skjuten så är de garanterat shottas som fortsätter sin hämnd.
Det var min spontana tanke också... att de tar allt de får tag i typ..
Citera
2019-08-22, 11:51
Medlem
Citat:
Det var min spontana tanke också... att de tar allt de får tag i typ..

Han ovanför skriver att Farre är frankys bror? Tror inte det är frankys bror väl?
Citera
2019-08-22, 11:53
Medlem
Citat:
Han ovanför skriver att Farre är frankys bror? Tror inte det är frankys bror väl?
Jag vet inte om de är Farre eller Ayye, men de stämmer att någon av dom ska vara hans bror iaf, satt inne vet ej om han muckat nyligen
Citera
2019-08-22, 12:33
Medlem
Citat:
Jag vet inte om de är Farre eller Ayye, men de stämmer att någon av dom ska vara hans bror iaf, satt inne vet ej om han muckat nyligen

Jaha OK. Vet att farre ska mucka eller har muckat iallafall men ayye vet jag inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in