Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Verkligen känns som DP är råare, vet du vilka från respektive grupper som släpps i höst btw? Kan nog bli en galen vinter om tidningens uppgifter stämmer, finns många man vill hämnas
Är nog en del shottas som släpps samt några dp men kan inte vara stora namn från dp för de flesta sitter ju på långa straff..
Den stora hämnden kommer nog när yasin och jaffar kommer ut, det blir svårt för dom att satsa på musiken och gå den vägen när deras bröder har mist liv..
Kolla på Jaffars instagram, Senaste bilden: Allt har sitt pris #2020.