Citat:
Hej OzzieTheOwl!
Jag tror de flesta förstår att möjligheten är stor att GM är i tråden, och då är det också väldigt solklart varför uppgifterna går i sär och är så motsägelsefulla hela tiden. För ingen tror väl att GM skulle tala sanning här?
Och är det så som JM säger att mördaren dessutom inte ljuger ensam, och att det är två GM. Så förklarar det varför det varit sånt herrans liv här som tom orsakar hot!
Tänk då hur dessa två GM hela tiden kan stötta varann med sina lögner.
Dörför jag försökt att återigen köra ett varv till för att se om någon förstått att de blivit lurade!!!
Men det blev inte uppskattat, jag skulle tystas, ifrågasättas genom att pekas ut som Carinah78 och bli ignorerad. Carinah78 fick samma behandling!!
Jag har berört något jag inte borde gjort, jag tog upp saker och vem blir mest rädd??
Så fort jag började ana att SD inte är GM, så förändrades attityden snabbt!
Så visst finns det en fan-club här men det är knappast SD fan-club.
Mördaren ljuger inte ensam sa JM.
Fundera på var uppgifterna kommer ifrån från början, jag vet vilka som motarbetar för jag har försökt gräva och vinkla.
Men det hjälper inte att rikta misstankar mot mig som några postare försökt med nu senaste dagarna. Det skrämmer mig inte för jag vet att jag inte är varken någon GM eller med-lögnare!
Snyggt försök men det var givetvis mer intressant och givande för mig, för det gav många svar!! De skyldiga gav det ingenting mer än att jag vet vilka som gör såhär och varför. Det förekommer ett kambraderi här, håller man inte med och låter sig manipuleras får man problem här..
Tack Ozzie för du vågade fråga till skillnad mot de som väljer att ignorera!!
Det påminner mig förresten om den där smutskampanjen som LW utsattes för hårt i tråden, och som jag motsatte starkt och protesterade emot!!
Redan där syntes tydliga signaler!!