2019-08-21, 20:06
Medlem
Hemi57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingpojke
Jag är inte nazist men om jag var nazist eller bara vill säga kloka saker skulle jag ha sagt att han är en typisk husneger. Varför i helvete bryr man sig om vad utlänningar tycker/säger om Sverige om man värnar om landet? Att han dessutom är ett genuint troll gr inte saken bättre. Bara för att säger saker som stämmer överens med dina åsikter betyder det inte att han INTE trollar.

Högermänniskor som har Milo, Bali, Arga blatten eller andra idioter som idoler borde vi låsa in!
Kan du inte skriva ett inlägg som har någon form av substans, som säger något specifikt som disskuteras i denna tråd?
Ditg inlägg säger absolut 0..
Citera
2019-08-21, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Eeh, du är väl, medveten.........om att Hanif bin Bali är INVANDRARE va?

Är du helt bakom.? Det vet väl alla! Det är hans stora fördel att inte vara svensk och inte politiskt korrekt.
Citera
2019-08-21, 20:09
Medlem
Det skulle vara intressant att se vad som sker om Hanif inte accepterar det här. Om han väljer att lämna Riksdagen helt och om han då väljer att ta plocka ut sin inkomstgaranti. Kanske skulle då jobblinjen eka tomt.
Citera
2019-08-21, 20:09
Medlem
JustZlatans avatar
Moderaterna kommer förlora på detta. Hahaha. De består av vita pk-medelåldersmän som dansar efter sossarnas pipa hela tiden men det gör inte Bali.

Kommer SD ta emot Hanif Bali om de får förfrågan av Bali själv?
Citera
2019-08-21, 20:12
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Vem är Hanif Bali och vad vill hen?

Är hen kristen? och varför vill moderatorerna tysta hen?

Din fattiga trådstart ger oss bara gåtor.

Nämnet du Bslif vid namn behöver du inte skriva ”hen”.
Citera
2019-08-21, 20:12
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
Fast vänd på det - vad är M utan potentiella SD väljare? Just det. Nada.

Tror du verkligen att M har planer på att gå framåt som ett liberalt borgerligt pari? Då är det game over så som jag ser det. C och L är mitt uppe i en catfight om den platsen. Om M tror att dom någonsin kommer kunna regera på det lilla mandat som återstår av Reinfeldts politik så blir jag förvånad. Inte ens de mest trångsynta analytiker kan anse att det är möjligt.

Nu tror jag att de flesta SD-sympatisörer faktiskt röstar på SD. Hanif Balis påverkan är nog högst marginell vad det gäller att hålla väljarna kvar hos moderaterna, men visst, utan honom vore de förmodligen ett något mindre parti. Kristersson är i vilket fall som helst ett sänke för M.
Citera
2019-08-21, 20:17
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfluke90
Oavsett vad man tycker om Bali är det väldigt förvånande att det tagit ända tills nu innan övriga (m) faktiskt reagerar officiellt och från ledningshåll, säga vad man vill men inte agerar effektsökaren, min åsikt, Hanif enligt partiets uttalade linje.
Frågan är vad han har på folk i ledande positioner, han är ju en nobody ledningsmässigt, eftersom ingen säger något/gör något förrän nu?
All reklam är bra reklam.....till en viss gräns.

Moderaterna har skonat Bali eftersom han lockar till sig invandringskritiska.

Nu har Moderaterna gjort bort sig ordentligt.
Citera
2019-08-21, 20:18
Medlem
Nu får man hoppas att M tappar en 3 % så den där Bildt får sig en tankeställare att han måste en gång för alla drar sig tillbaka. Kul för honom att veta att han med sitt eviga linsluseri blivit ett sänke för sitt parti.
Vissa får aldrig nog, skall vara med till gravens rand. Ett jävla liv var det också när hans tokkärring trodde sig vara ett omistligt varumärke för Moderaterna.
Citera
2019-08-21, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Du har helt rätt, Bali betyder inte så mycket för M, det är väl mest SD-anhängare som gillar honom. Kristersson är en jävla fjant dock. Hans löjliga reaktion (extremt frustrerad) på detta orsakar förmodligen moderaterna större skada vad Balis twittrande gör.

Det är för att Bildt har lilla lättskrämda chihuahuan Kristersson i sitt lilla koppel. Han ville styrkesignalera till Bildt och DN genom att säga så. Duktiga lille vovve. En riktigt svag ledare med andra ord. Fruktansvärt korkat och desperat agerande som kommer att orsaka mycket mer skada än nytta för Moderaterna. Det har gjorts flera stora undersökningar bland moderata väljare huruvida Moderaterna bör samarbeta med SD eller inte. Den överväldigande majoriteten av väljarna vill samarbeta med SD. Denna stora invandringskritiska grupp av moderata väljare är Bali representant för. Bali är endast enig med SD när det gäller det invandringskritiska, men i övrigt är det inte så mycket enighet.
Senast redigerad av Pazzamo 2019-08-21 kl. 20:21.
Citera
2019-08-21, 20:19
Medlem
Yinool0401s avatar
Så går det när man pratar bredvid skägget en gång för mycket.

Som Alibiblatte så har man NIO LIV, Hanif eller vad han nu heter satte precis eld på nummer
TIO.

Tack för den här tiden alibiblattelito
Senast redigerad av Yinool0401 2019-08-21 kl. 20:22.
Citera
2019-08-21, 20:20
Medlem
Hanif är högerns motvikt till vänstern, om han försvinner så finns det ingen kvar att sätta dom på plats. Då kommer vänstern dominera helt. M tror att vänstern skulle bete hövligt och respektfullt mot folk om dom gör likadant men det kommer dom aldrig göra, se bara hur deras fotsoldater håller på med. Inte ens SD har någon som stänger truten på vänstern, dom hade ju Ekroth men honom gjorde dom sig av med.
Citera
2019-08-21, 20:20
Medlem
Blingons avatar
Nämen, ojdå! Har husblatten en egen åsikt och säger vad han tycker? Då åker han ut!

Vi i moderaterna gillar bara mångfald så länge mångfalden beter sig helt svenskt och knyter näven i fickan och håller käften. Nä nu är det inte roligt med mångfald längre, när det blir så här icke-svenskt. Mångfald skall avnjutas på avstånd, tycker vi i Moderaterna.

Stor komik! Underbart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in