Citat:
Ursprungligen postat av
Bensinstation
Måste helt instämma ang. Ilan. Stör mig fruktansvärt på hans vickande på huvudet när han pratar och framför budskap.
Ang. Bali så är det här knappast det sista vi ser av honom. Kolla bara på Aida Hadzialic och hur sossarna städade bort henne när hon skapade rubriker, nu är hon påväg tillbaka igen. Så mycket trams om att "visa att man tar tag i saker" istället för att lösa riktiga problem. Samma fenomen med Bali, fast han blir bara av med sina utskott och behåller sin plats i riksdagen. Då har man "markerat".
Men snälla, du jämför en harmlös sak som att råka ha lite promille i blodet vid slumpmässigt alkotest (som egentligen inte har ett skit med hennes arbetsuppgifter att göra med rent praktiskt).
Och en instabil apa till politiker som inte kan behärska sig för fem öre. Typiskt babbebeteende
Det enda som hindrar getknullaren från att faktiskt puckla på sina rivaler FYSISKT är att han vet att han hade åkt på pisk av typ vem som helst. Tilloch med FJAMMÅT hade sänkt han.
Han har gjort så många borderline tjänstefel så det inte går fan ha kvar idioten.
Ungefär som ett adhd barn som aldrig lär sig av sina misstag.
Han ska INTE syssla med politik. Han ska typ jobba som fastighetsskötare eller en personlig assistent som alla andra labila luffare.
Hade jag fått bestämma hade jag skickat han på tvångsvård för sina uppenbara problem