Citat:
Ursprungligen postat av
smoerrebom
Balis twittrande är ju ovärdigt för en riksdagsledamot och allmänt omdömeslöst. Med det sagt så tillhör han ju den falang inom detta horparti som har rätt i sak. Jag tycker mest att det är tråkigt att han bjuder etablissemangshororna på detta gyllene tillfälle. Bildt är inte aktiv i partiet längre och det är bara wgaf att hålla på o tjafsa med honom på twitter, helt onödigt. PK-media kommer frossa i detta, fattar inte hur han kan vara så jävla dum. Det måste vara att det här med antal följare och sån skit som har stigit honom åt huvudet.
Den migrationskritiska falangen inom M måste göra bättre än så här annars kommer innerstadshororna att vinna striden i medierna.
Problemet med karln är väl helt enkelt att han är i fel parti. Fånigt av honom att till exempel mörka att han tagit emot spons eller vad det nu var från en Sverigedemokrat, nämns i podden "Hur kan vi" där han intervjuades. Han ÄR SD are helt enkelt.
Jag kan tycka han är kul just för han lider av någon slags galopperande tourettes syndrom. Knäppisar är alltid kul, ungefär som Jonas Inde. De är inte kloka, men det friskar upp. Och ibland träffar de rätt också.
Jag anar i Bali en ledsenhet också, som han nog inte tagit helt tag i. Jag tror han har obearbetade personliga problem som inte har med hans politiska övertygelse att göra. Nu blir han kanske utesluten ur Moderaterna. Undrar om det är vad han vill. Känns väldigt impulsstyrd. Jag har faktiskt funderat på om han är psykopat till och med. Så charmig han är.