Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
Jag tror att det är en man som har mördat LW, men har förstås haft tankar om kvinnliga GM som:
HD
MH
AD - Hj*ntemyras exfru som verkar ha psykiska problem
VM - Andre*s M*rklunds fru (A är ungdomsvän, granne och GC-vän med SD)
R-MU - tidigare väldigt nära granne, exfru till JU. Hon fyllde 45 det datum LW upptäcktes försvunnen.
Honan6!!
Nu blir jag nyfiken. Igen. Som vanligt!!
Du är inte ensam om att tro det är en man som är GM. Själv tror jag olika och därför vinklar och pendlar fram
och tbx.
Men från början trodde jag faktiskt på en kvinna, jag har sedan ändrat mig i tanken flers ggr beroende på vad jag fått veta men är inte övertygad om någon speciell, varken kvinna eller man! Jo korta stunder kan jag vara lite övertygad i tanken, sen kommer en ny information som gör att jag inte får ihop det och får börja om igen. Delar mest mina tankar i hopp att det ska finnas någon som tänker, sådär nu fick jag till ytterligare en av mina sista pusselbitar!
Det är ju ofantligt många pusselbitar som ska stämma ihop för att frågetecknen ska försvinna!! Och det dyker upp nya frågetecken hela tiden som ställer till det dessutom.....!!!
Ju mer jag funderar blir jag faktiskt mindre övertygad tyvärr...det förvånar mig om inte fler känner likadant men jag kanske är för trög?!
Men alla vägar bär till Rom, och alla ledtrådar (även villospår) leder till mördaren/na vem det än är!!!!!
Det är något som är sant och som jag är övertygad om!!! Sanna mina ord!!!
Så dags att gräva vidare och aldrig ge upp...
Dessa initialer är helt nya för mig, har de nämts i tråden tidigare?
(minnet sviktar emellanåt så ber om ursäkt om
jag glömt och frågat tidigare).
1. AD heter? Och varför verkar hon ha psykiska problem? Vem är Hj*ntemyra som hon varit gift med? Bor de båda i örebro?
2. R-MU och JU heter?? Bor i örebro?
3. Har dessa personer varit aktiva i någon av de inblandades liv sista tiden före mordet? Eller efter mordet?