Citat:
Som jag uppfattade det försvann Rosamund för att hennes trovärdighet kraschlandat efter påståendena om hennes forskning. Hen insåg väl att det inte var ngn mening att vara kvar under det nicket.
Det där snacket om att ngn ska ha kommit fram till vem som var GP ger jag inte heller mycket för. Om man har en teori, så sjunger man väl ut den och förklarar vad den bygger på? Och om man kommer fram till ngt viktigt som tråden inte vet, då hoppas jag verkligen att man berättar det för polisen istället. Skulle någon ha gjort det och haft vattentäta bevis med sig, då skulle vi haft en mgm häktad.
Det där snacket om att ngn ska ha kommit fram till vem som var GP ger jag inte heller mycket för. Om man har en teori, så sjunger man väl ut den och förklarar vad den bygger på? Och om man kommer fram till ngt viktigt som tråden inte vet, då hoppas jag verkligen att man berättar det för polisen istället. Skulle någon ha gjort det och haft vattentäta bevis med sig, då skulle vi haft en mgm häktad.
Ingen kan ju veta vem som är GP om an inte är inblandad eller med i utredningen.
Vi är många som har tankar om vem som är den skyldige, och säkert är det några som har rätt
.Där håller jag med dig, att om Rosamund skulle sitta inne med någon alldeles särskild information, som vi andra inte har, då är det naturligtvis en polissak. Skulle hon veta mer än utredningen?
Jag kan däremot säga att det finns skribenter i den här tråden som inte är att lita på. Det vet jag med säkerhet. Någon som utger sig för att vara någon annan än den utger sig för att vara. En ulv i fårakläder.
Och de är förmodligen flera. En flock.
Jag funderar på det som JM skrivit.
Hur kan man veta om någon försökt hacka ens mail?
Jag tror mer och mer på MV som gjorde en jämförelse med mgm och Johanna Möller och Knutbypastorn.
Jag tror att det är det vi ser hända både i tråden och i verkligheten.
Jag tror att flockledaren har alla sina medlemmar i flocken under järnkontroll. De agerar aldrig utan flockledarens godkännande. Kanske mer på uppdrag.
Hur kan man veta om någon försökt hacka ens mail?
Den frågan skulle jag gärna vilja ha svar på.