Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej @Puttenot
Jag plägar inte befatta mig med osannfärdig-heter, och ämnar inte få mig begynt till den sidan.
Jag förstår mycket väl, att du och jag har divergerande meningar i detta fallet, och det är accepterat ifrån min sida.
Det som jag tidigare framförde till dig och skriftligen, var absolut inte berörande något trams, nej långt därifrån, det handlade om fullständigt allvar ifrån min sida, då sagt och skrivet till dig.
Det här handlar om ett brutalt och hänsynslöst mord, tidigare åstadkommet av en själsligt sjuklig individ, vilken's mål tillika med uppsåt, var, att bringa livet om en då 45-årig trebarns-moder med hjälp av ett tillhygge samt utom synhåll bakom en nattlig ridå innanför ett bullerplank, vilket i sin tur ägde rum den sena måndags-kvällen🌘 den 14 Maj år 2018, och som tillika [dessutom] för Gärningspersonen, då lyckades fullständigt.
Jag rekommenderar dig itererat sagt, att du talar med "Lill Steffe" och "Tjocke Steffe" ... det är två partikuljära individer med en hel del på sina samveten, dessutom sagt, så lider bägge två av kognitiv dissonans enligt min bedömning. Dessa två personer har kännedom om sådant de inte borde ha kännedom om, men dessa två ifrågavarande individer har bestämt sig för att, tala är silver och tiga är guld. Kanske du, kan under ett samtal, lyckas bättre med personerna, än vad jag och min kollega tidigare har gjort utan några större framsteg.
Mvh @JokerM@nnen
Ps: jag tiger som muren i detta fallet, och detta sagt med anledning av, att Gärningspersonen inte skall matas med någon information till vederbörande's fördel, detta för ett eventuellt kommande åtal mot nu ifrågavarande sagt.
Det här som JM skrivit, vissa saker, låter mycket självsäkert...
Tex;
•Jag förstår mycket väl..min slutsats; det förstod han lite för snabbt!
•Det här handlar om...en själsligt sjuklig individ...min slutsats; han har en annan MGM som är allvarligt psykiskt sjuk!
•Tillhygge...min slutsats; detta tillhygge har han nämt flera ggr, dessutom rispor i planket, förmodligen orsakat av detta tillhygge!
•Två personer, en man och en kvinna, varav en var medhjälpare!
Min slutsats, hur vet de att en bara var medhjälpare och lämnade snabbt platsen om inte vittnen har trätt fram?
Väl medveten om att detta mycket väl kan vara fejkinfo och JokerMannen en mytoman!!! Men....
Om dessa uppgifter stämmer, så har polisen två MGM!
Vad tror ni? Får vi snart läsa om mördarduon i media?
Någon som vill spekulera utifrån dessa uppgifter?
Någon som anar vilka två detta skulle kunna vara??
Och vem av dom är medhjälparen som drar först från brottsplatsen?
Vill ni hjälpa mig vända på den här stenen, för jag kan inte sluta grubbla?