2019-08-21, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Tänkte kan NMR haft en kvinnlig infiltratör som lindat Robin runt sitt finger, Va det därför som Expo va så snabba med att skriva om splittringen?

Eller så finns det en infiltratör som skyller sitt undergrävande arbete på någon annan.
Citera
2019-08-21, 10:52
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Jag vet att det varit mycket spekulationer här gällande att jag ska ha blivit kickad från NMR. Och det stämmer. Det är stor chans att detta blir mitt enda uttalande.

Även om jag alltså inte längre är en del av Motståndsrörelsen önskar jag Lindberg och organisationen lycka till i framtiden!
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndrome

Insur du själv hur patetiskt ditt beteende är?
Citera
2019-08-21, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndrome

Insur du själv hur patetiskt ditt beteende är?

Utveckla tack. Även om personen inte är kvar i rörelsen så har han kanske behållit sina ideal. Vad är det för patetiskt med det?
Citera
2019-08-21, 11:07
Medlem
Daniel501s avatar
Har ingen inblick i hela Palmblad dramat men det är förbannat tråkigt det som hände och att en som han inte längre är kvar i organisationen. Det är ju detta som är och kommer alltid vara problemet med NMR som jag ser det, deras icke-vilja att resolut behandla kvinno frågan.

Det är bara en tidsfråga innan en organisation blir tam och avradikaliseras om man inte från början gör det solklart att kvinnans plats är INTE i en revolutionär eller radikal rörelse.

Drama, drama och mer drama, det har sin plats men inte i en organisation som ska locka unga vita män som är trötta på dagens samhälle.
Citera
2019-08-21, 11:24
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Utveckla tack. Även om personen inte är kvar i rörelsen så har han kanske behållit sina ideal. Vad är det för patetiskt med det?
Det patetiska är att han fortsätter stödja SMR.

Att han fortfarande har sina nazistiska vanföreställningar är en annan sak, kan ta tid att komma över det.
Citera
2019-08-21, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det patetiska är att han fortsätter stödja SMR.

Att han fortfarande har sina nazistiska vanföreställningar är en annan sak, kan ta tid att komma över det.
Vad hände med dina, försvann de när du inte blev antagen i Svenska motståndsrörelsen? Var du bara en skör liten snöflinga utan ideal eller ideologisk övertygelse som behövde känna samhörighet?
Det känns i såfall som att gallringsprocessen till organisationen fungerar 👍
Citera
2019-08-21, 12:55
Medlem
BenedictusXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Tänkte kan NMR haft en kvinnlig infiltratör som lindat Robin runt sitt finger, Va det därför som Expo va så snabba med att skriva om splittringen?

Knappat någon infiltratör. Min tanke är att vas som skrivs om Palmblad och Hagbergs fruntimmer förmodligen stämmer, om inte så borde Palmblad i anständighetens namn ha dementerat det vid det här laget. Splittring eller ej, falska rykten om att man haft ihop det med en kamrats fru bemöter man.
Citera
2019-08-21, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenedictusXVI
Knappat någon infiltratör. Min tanke är att vas som skrivs om Palmblad och Hagbergs fruntimmer förmodligen stämmer, om inte så borde Palmblad i anständighetens namn ha dementerat det vid det här laget. Splittring eller ej, falska rykten om att man haft ihop det med en kamrats fru bemöter man.
Stämmer spekulationerna att han haft ihop det med JH så blir det smått komiskt när hela inlägget handlar om hur synd det är om honom medan kvinnan ifråga blir kallad psykopat.
Citera
2019-08-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenedictusXVI

V*c*or L blev utdragen och misshandlad i skogen pga av Hagbergs fruntimmers påstådda våldtäktsanklagelser. Inte så svårt att gissa vad hon mer är kapabel till.
Citera
2019-08-21, 14:46
Medlem
Nyarlahoteps avatar
Nordfront verkar ligga nere.
Citera
2019-08-21, 15:02
Medlem
Vad gör NMR förutom att gå omkring och vifta med flaggor och bråka internt?
Citera
2019-08-21, 16:07
Medlem
5449000s avatar
För er som hoppas på samarbete ser chanserna ut lite såhär https://i.imgur.com/KDqwDl3.jpg

Ingen Liam Norberg kommer komma till försvar med ett "Han är luuugn, sa ja'".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in