2019-08-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Har någon annan i NS en partner med inflytande i NMR? Bara gissade. Och någon skrev det i avhopparbloggen för flera dagar sedan tydligen.

Men vad är det som pekar på att den kvinnliga psykopaten Palmblad pratar om i sitt inlägg var någons flickvän/fru i organisationen och framförallt Emil Hagbergs?
Är det för maximalt drama som folk drar den slutsatsen?

Den kvinnan jag misstänker att Palmblad råkade ut för var inte partner till någon i NMR.
Innan ni frågar så tänker jag inte yttra hennes namn här.
Citera
2019-08-20, 23:38
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad

Vit sharia nu!

Det låter fantastiskt att du mår bättre nu, jag hoppas att du kommer ur det här som en starkare person.

Hoppas dessutom att du kommer tillbaka och blir aktiv igen, du är en kompetent person som har mycket att ge.

Citat:
Ursprungligen postat av Jerzy.Sarnecki
Film och bilder från Stockholm

https://www.nordfront.se/film-och-bilder-fran-aktionen-i-stockholm.smr

Mäktigt. Ingen "cuckfalang" som AIDS-rödingarna ZOG-postar om där inte.
Citera
2019-08-20, 23:55
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Citat:
Hej gott folk.

Jag vet att Flashback kommer slita mig i stycken (rödingar, säpo-trollen, fiender). Men för mig är detta viktigt och jag skiter ärligt talat i vilket. Jag vet att det varit mycket spekulationer här gällande att jag ska ha blivit kickad från NMR. Och det stämmer. Det är stor chans att detta blir mitt enda uttalande.

För att göra en lång historia kort så fanns det en psykopat inom organisationen tidigare. Hon manipulerade folk och jag var den som torskade dit hårdast. Sett i efterhand hur mentalt nedbruten denna episod gjorde mig är det såklart jävligt pinsamt.

Men de som aldrig tidigare blivit manipulerade av en psykopat kommer aldrig förstå hur pass manipulativa de kan vara. De manipulerar en för att de är biologiskt programmerade till det, deras hjärnor skiljer sig från våra. De kan inte känna känslor så som skuld, skam eller ånger. Och det är "crazy you can't see" något som gör att de ofta tar människor med ett normalt känslospektra helt på sängen.

"You have to develop psychological night vision goggles and you only see them for a glims".

https://youtu.be/HlqoC3SKIxA?t=3552

Tänker er demoner i mänsklig skepnad, sociala genier som är EXTREMT SVÅRUPPTÄCKTA. Efter denna upplevelse blev jag så klart chockad och satte mig in i vad fan det var som jag kommit i kontakt med. Och det tog ett tag innan jag kunde sätta fingret på psykopati. Jag tror att anledningen till att sådant här inte lärs ut i grundskolan, för att ge folk någon chans att upptäcka och värja sig mot sådana här predatorer, det är för att många makthavare är just psykopater, de har inget intresse av att gemene man ska kunna upptäcka "red flags".

Även om jag måhända är "rökt" och "bad optics" numera är jag sjukt glad att många kamrater inom organisationen nu befinner sig i det chocktillstånd som jag gjorde den dagen jag förstod att jag varit manipulerad av en psykopat. Det är kul när folk börjar jämföra sina versioner av konflikter som psykopaten varit pådrivande i och "polletten" trillar ner.

Psykopater ljuger så som andra andas och de blir inte ens nervösa av det. Och det sjuka är att folk som visar på höga psykopatiska tendenser attraheras av sina gelikar, vilket gör att hela psykopatkluster i teorin skulle kunna upptäckas.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jopy.12394

Jag är även glad att folk i organisationens absoluta ledning ALLA har förstått att det var jag som hade rätt, det betyder mycket för mig personligen. Och att jag skulle KANSKE få möjlighet att gå med igen om några månader.

Och jag tror att psykopater är lite som judar, att deras största svaghet är att de blivit identifierade. Även för folk som just nu är fullproppade med lögner och tycker att jag är "bat shit crazy" så blir denna skrivelse ett frö. Och en vacker dag, jo jag lovar er, kommer ni att upptäcka det som jag gjort.

Och att upptäcka en av dessa demoniska kameleonter är verkligen "mind blowing" -- jag trodde fan inte sådant här existerade för två månader sedan. En annan av deras svagheter är ifall de parter som de varit med att skapa konflikt mellan börjar prata om vad deras "bästa vän" sagt till dem. Det mönster som jag kunnat se är just dessa små "divide and conquer-operationer". Och det är då pusselbitar från båda sidor av konflikten sätts samman som bilden av ett monster träder fram. Det är då psykopatens smutsiga göromål blottar sig.

Jag kan rekommendera två böcker:

x Omgiven av psykopater : så undviker du att bli utnyttjad av andra, av Thomas Erikson
x Snakes in Suits, av Robert D. Hare

Jag har alltid gillat Flashback. Men jag har bestämt mig för att inte läsa mer här.

Även om jag alltså inte längre är en del av Motståndsrörelsen önskar jag Lindberg och organisationen lycka till i framtiden!

MVh Robin Palmblad

Förmodar att det handlar om JH?

Klantigt. Men sådant händer.

Hoppas att du är tillbaka snart i NMR. Det vore väldigt dumt att inte ta tillbaka dig.
Citera
2019-08-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lefflan
Är det för maximalt drama som folk drar den slutsatsen?

Nä, för att organisationen delats i två läger.
Citera
2019-08-21, 00:32
Medlem
BenedictusXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Nä, för att organisationen delats i två läger.

Att organisation splittrats upp torde knappast bero på Palmblad och fru Hagbergs eventuella snedsteg.
Citera
2019-08-21, 00:45
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:
Hej gott folk.

Jag vet att Flashback kommer slita mig i stycken (rödingar, säpo-trollen, fiender). Men för mig är detta viktigt och jag skiter ärligt talat i vilket. Jag vet att det varit mycket spekulationer här gällande att jag ska ha blivit kickad från NMR. Och det stämmer. Det är stor chans att detta blir mitt enda uttalande.

För att göra en lång historia kort så fanns det en psykopat inom organisationen tidigare. Hon manipulerade folk och jag var den som torskade dit hårdast. Sett i efterhand hur mentalt nedbruten denna episod gjorde mig är det såklart jävligt pinsamt.

Men de som aldrig tidigare blivit manipulerade av en psykopat kommer aldrig förstå hur pass manipulativa de kan vara. De manipulerar en för att de är biologiskt programmerade till det, deras hjärnor skiljer sig från våra. De kan inte känna känslor så som skuld, skam eller ånger. Och det är "crazy you can't see" något som gör att de ofta tar människor med ett normalt känslospektra helt på sängen.

"You have to develop psychological night vision goggles and you only see them for a glims".

https://youtu.be/HlqoC3SKIxA?t=3552

Tänker er demoner i mänsklig skepnad, sociala genier som är EXTREMT SVÅRUPPTÄCKTA. Efter denna upplevelse blev jag så klart chockad och satte mig in i vad fan det var som jag kommit i kontakt med. Och det tog ett tag innan jag kunde sätta fingret på psykopati. Jag tror att anledningen till att sådant här inte lärs ut i grundskolan, för att ge folk någon chans att upptäcka och värja sig mot sådana här predatorer, det är för att många makthavare är just psykopater, de har inget intresse av att gemene man ska kunna upptäcka "red flags".

Även om jag måhända är "rökt" och "bad optics" numera är jag sjukt glad att många kamrater inom organisationen nu befinner sig i det chocktillstånd som jag gjorde den dagen jag förstod att jag varit manipulerad av en psykopat. Det är kul när folk börjar jämföra sina versioner av konflikter som psykopaten varit pådrivande i och "polletten" trillar ner.

Psykopater ljuger så som andra andas och de blir inte ens nervösa av det. Och det sjuka är att folk som visar på höga psykopatiska tendenser attraheras av sina gelikar, vilket gör att hela psykopatkluster i teorin skulle kunna upptäckas.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/jopy.12394

Jag är även glad att folk i organisationens absoluta ledning ALLA har förstått att det var jag som hade rätt, det betyder mycket för mig personligen. Och att jag skulle KANSKE få möjlighet att gå med igen om några månader.

Och jag tror att psykopater är lite som judar, att deras största svaghet är att de blivit identifierade. Även för folk som just nu är fullproppade med lögner och tycker att jag är "bat shit crazy" så blir denna skrivelse ett frö. Och en vacker dag, jo jag lovar er, kommer ni att upptäcka det som jag gjort.

Och att upptäcka en av dessa demoniska kameleonter är verkligen "mind blowing" -- jag trodde fan inte sådant här existerade för två månader sedan. En annan av deras svagheter är ifall de parter som de varit med att skapa konflikt mellan börjar prata om vad deras "bästa vän" sagt till dem. Det mönster som jag kunnat se är just dessa små "divide and conquer-operationer". Och det är då pusselbitar från båda sidor av konflikten sätts samman som bilden av ett monster träder fram. Det är då psykopatens smutsiga göromål blottar sig.

Jag kan rekommendera två böcker:

x Omgiven av psykopater : så undviker du att bli utnyttjad av andra, av Thomas Erikson
x Snakes in Suits, av Robert D. Hare

Jag har alltid gillat Flashback. Men jag har bestämt mig för att inte läsa mer här.

Även om jag alltså inte längre är en del av Motståndsrörelsen önskar jag Lindberg och organisationen lycka till i framtiden!

MVh Robin Palmblad
Robin möter psykopat > psykopat dum > Robin utesluts.

Konklusion: psykopater manipulerar och är dumma.

Sensmoral: organisationens absoluta ledning har ALLA förstått att det var Robin som hade rätt.

Ok?
Citera
2019-08-21, 05:56
Medlem
baggebo1s avatar
Thunlind verkar ta över näste 8 efter Yngve:

https://www.nordfront.se/manadsmote-i-naste-8-med-ledarbesok.smr

En bra ersättare. Så 8 överlever, precis som 5. Näste 1 är lite osäkert, annars verkar NMR vara intakt.
Citera
2019-08-21, 08:27
Medlem
BenedictusXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Thunlind verkar ta över näste 8 efter Yngve:

https://www.nordfront.se/manadsmote-i-naste-8-med-ledarbesok.smr

En bra ersättare. Så 8 överlever, precis som 5. Näste 1 är lite osäkert, annars verkar NMR vara intakt.

Enligt bilderna är 8 då Thunlind och två snubbar till, intakt är inte ett ord jag skulle ta till.
Citera
2019-08-21, 08:31
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenedictusXVI
Enligt bilderna är 8 då Thunlind och två snubbar till, intakt är inte ett ord jag skulle ta till.
Du tror inte ens själv att det bara var de två personerna där, men ändå skriver du det. Löjligt.

*Trollmatning över*
Citera
2019-08-21, 09:04
Medlem
BenedictusXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Du tror inte ens själv att det bara var de två personerna där, men ändå skriver du det. Löjligt.

*Trollmatning över*

Jag tror att i den situation rörelsen befinner sig i så skulle det vara önskvärt att visa upp en stor uppslutning. Möjligt det var fler på plats, men då borde man rimligtvis visat upp det.
Citera
2019-08-21, 09:29
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Så många från näste 3 va på plats i Sthlm i lördags, Ja efter att vissa har dragit sig ur NMR & startat nytt så ville väl NMR visa upp sig & visa att dom fortfarande är att räkna med. Så då tar jag för givet att NMR ledare va på plats, Konstigt att han inte gick i fronten & konstigt att han inte höll tal...
Citera
2019-08-21, 09:51
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Tänkte kan NMR haft en kvinnlig infiltratör som lindat Robin runt sitt finger, Va det därför som Expo va så snabba med att skriva om splittringen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in