Citat:
Hej notknapparen!
Ja du missförstod mig men du var inte ensam om det..men det är lätt att missförstå det man läser, jag försöker ändå vara tydlig men jag sätter ihop meningarna fel ibland ibland och hoppar över ord idessutom 🙈
Vet inte om det var det som hände nu men ingen skada skedd alla fall, känns fördigutrett?!
Men förklarar igen:
När jag frågat Sh.Holmes svarade först istället Ulanna mig med att varna Sh.Holmes för att uppgiftslämnaren var i tråden och inte skulle auta denne.
Jag trodde givetvis att denne postare öppet hade skrivit om detta i tråden och undrade hur man kunde auta någon som lämnat uppgifter öppet.
Det hade kanske varit böttre att Ulanna skickat pm till Sh.Holmes istället för att flagga sina varningar öppet, då hade det inte blivit så mycket onödigt missförstånd och tjöt i onödan tänker jag
Ja du missförstod mig men du var inte ensam om det..men det är lätt att missförstå det man läser, jag försöker ändå vara tydlig men jag sätter ihop meningarna fel ibland ibland och hoppar över ord idessutom 🙈
Vet inte om det var det som hände nu men ingen skada skedd alla fall, känns fördigutrett?!
Men förklarar igen:
När jag frågat Sh.Holmes svarade först istället Ulanna mig med att varna Sh.Holmes för att uppgiftslämnaren var i tråden och inte skulle auta denne.
Jag trodde givetvis att denne postare öppet hade skrivit om detta i tråden och undrade hur man kunde auta någon som lämnat uppgifter öppet.
Det hade kanske varit böttre att Ulanna skickat pm till Sh.Holmes istället för att flagga sina varningar öppet, då hade det inte blivit så mycket onödigt missförstånd och tjöt i onödan tänker jag
Du missuppfattade tydligen. Du ställde en fråga till Sh.Holmes och ville veta vem som informerat honom. Jag lade mig i och svarade att den du frågar finns i tråden - alltså Sh.Holmes som kan svara för egen del, men att jag lade mig i det hela beror på att jag ansåg ditt fiskande urbota dumt. Hur kan du be om att han ska uppge identiteten på den/de som LW har informerat om något skulle hända henne? Det verkar ju handla om något som kan vara riktigt besvärligt för MGM och det måste vara frustrerande för honom att inte veta vem/vilka som vet och du tjatar precis som Carinah78 gjorde om SD:s smygfilmning. Kom det inga bevis i tråden, så hade det aldrig hänt, typ. Sh.Holmes har tidigare berättat att materialet är utredningen tillhanda. Det råder förundersökningssekretess och du begär att han ska berätta i tråden vem som LW vände sig till. Hm...
Jag lade mig i saken för att det skulle bli tydligt att din fråga till Sh.Holmes var vettlös. Nog nu.