2019-08-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Du syftar på SD och JG, någon form av trekant inom team 5-5. Både JG och SD var gifta/sambos, efter att de blev osams och blockerat LW fortsatte SD-LW träffas I smyg för bla JG.
När det sedan "skitit sig rejält" mellan SD-LW så träffade LW HD för att berätta om sin affär.

Kan LW ha meddelat JG att hon skulle träffa hans sambo för att berätta om att även JG hade medverkat I någon sexakt med henne?
Det förklarar en hel del isf.
Fast jag har otroligt svårt att se att LW skulle gått med på det frivilligt, och hon drack inte heller, så det var inte I berusat tillstånd.

Så när allt redan blivit kaos, skulle LW velat göra saken ännu värre menar du?
Varför då? Skulle hon vara kär i både SD och JG? Eller menar du att hon var helt besatt av att röra om i grytorna och ställa till det i andras liv??
Förklara gärna för det här får jag inte ihop alls?
Citera
2019-08-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Sårbar?
Utnyttjad?
LW?

Det stämmer inte alls med den bild jag
har av henne.

Beträffande ”tungbilderna” så ser hon inte
ut att lida av något sexuellt utnyttjande.
Hon strålar och ser ut att njuta av
uppmärksamheten.

Jag tänker att hon kan ha försökt att
leva upp till adoptivföräldrarnas
förväntningar och krav (?)
Hon utbildade sig till pastor, gifte sig och
skaffade barn.
I och med skilsmässan så hade hon
”misslyckats” med att leva som
föräldrarna ville. Spekulation!

Och då kom en försenad tonårsrevolt.
Hon slutade arbeta som pastor.
Hon skaffade tatueringar.
Hon skaffade en älskare.
Hon gjorde som hon ville.

BlessedFruit skrev väl typ att det kändes
som att hon hittat sig själv?

Jag tror du har på pricken rätt, så kände jag henne också, väldigt självsäker, glad och stolt.
Men, så kommer det här med hoten och trakasserierna in. Hon drog tillbaka sin anmälan mot SD "för att det inte ska bli värre", och lämnade samtidigt över bevismaterial till de hon litade på, "ifall något skulle hända".
Det går ihop, SD var hennes svaga punkt och det blev hennes fördärv. Hon lät sig inte knäckas eller hunsas längre av SD.
Citera
2019-08-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Så när allt redan blivit kaos, skulle LW velat göra saken ännu värre menar du?
Varför då? Skulle hon vara kär i både SD och JG? Eller menar du att hon var helt besatt av att röra om i grytorna och ställa till det i andras liv??
Förklara gärna för det här får jag inte ihop alls?

LW hade tydligen dåligt samvete eftersom hon stämde möte med HD för att berätta om sin affär med SD. Och också för att slippa ha SD efter sig. Eftersom HD efter mötet förbjöd SD att ha någon som helst kontakt med LW.

Om, JG har varit med på något sliskigt hörn någon gång, kanske hon ville få det också ur sitt system genom att tala om för JGs sambo. Inte särskilt långsökt.
Citera
2019-08-20, 14:27
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
LW hade tydligen dåligt samvete eftersom hon stämde möte med HD för att berätta om sin affär med SD. Och också för att slippa ha SD efter sig. Eftersom HD efter mötet förbjöd SD att ha någon som helst kontakt med LW.

Om, JG har varit med på något sliskigt hörn någon gång, kanske hon ville få det också ur sitt system genom att tala om för JGs sambo. Inte särskilt långsökt.

Det kan ha räckt med att JG hade stött på
LW och fått nobben medan han var
tillsammans med sin sambo.
Hon kanske ville berätta för henne att hon
inte kunde lita på JG.

Eller om SDs/JGs bisex rykte är sant så
kanske det var det hon tänkte outa för
sambon?
Senast redigerad av gloriouslife 2019-08-20 kl. 14:29.
Citera
2019-08-20, 14:41
Medlem
Citat:
Sårbar?
Utnyttjad?
LW?

har av henne.

uppmärksamheten.

skaffade barn.

Hon skaffade en älskare.

Jag kommer nu, att berätta följande saker för dig beträffande de tidigare tagna fotografierna, där Hjärsta-kvinnan alltid då var stående i mitten, och på de allra flesta då tagna fotografierna med SD på sin vänstra sida och JG på sin högra sidan.

👤JG 📷 LW👧 SD👤 👅👅👅

Efter som jag har tillgång till Lena's tidigare skrivna och privata dagboks-anteckningar, har jag därinom fått läsa en hel del om dessa tidigare utsträckta tungor mot henne's högra respektive vänstra kind. Lena tittade alltid rakt in i kamera-mannen's lins när fotografierna togs, Lena var omedveten om vad SD och JG då sysslade med vid sidorna om henne själv. Lena var helt koncentrerad för ett bra fotografi då skulle tagas och ingen ting annat där utöver. Det här blir vad du kommer att få reda på av mig, och det är följande sagt att, Lena tyckte inte på något sätt om vad SD och JG då infantilt sysslade med.

Till observandum, JG / 👤 / har dessutom vid flera nu förgångna tillfällen tafsat på Lena's kropp mot henne's vilja.

Mvh/ @JokerⓂannen
Citera
2019-08-20, 14:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:

Om du någon gång kunde säga som det är och inte jamsa med dom skvallerkärringarna för att göra dig märkvärdig.
LW var förbaskad att SD inte ville sätta på henne längre så LW hämnades genom att skvallra för HD. Punkt.
Det är en gåta att du påstår dig stått LW nära och inte ens känner till hennes mest utpräglade drag,.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-08-20 kl. 15:34.
Citera
2019-08-20, 14:57
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Om du någon gång kunde säga som det är och inte jamsa med skvallerkärringarna för att göra dig märkvärdig.
LW var förbaskad att SD inte ville sätta på henne längre så LW hämnades genom att skvallra för HD. Punkt.
Var det därför SD inte lämnade tillbaka hennes nyckel så att hon var tvungen att byta lås?
Citera
2019-08-20, 15:03
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Används metalldetektorer inom geocaching? Om så är fallet undrar jag om LW ägde en sådan samt hur stor och i vilket material den i huvudsak var? Brukade LW låna ut sin geocacheutrustning? Eventuella svar tas tacksamt emot!
Senast redigerad av Cloudedcrystalbeam 2019-08-20 kl. 15:41.
Citera
2019-08-20, 15:17
Medlem
Blessedfruits avatar
Citat:
Sårbar?
Utnyttjad?
LW?

har av henne.

uppmärksamheten.

skaffade barn.

Hon skaffade en älskare.

Jag tycker nog att hon hade lagt relationen till sina föräldrar bakom sig. Hon förhöll sig ganska fritt till deras förväntningar. Hon var ganska olik dem och hade väl i rätt stor utsträckning accepterat att de är som de är. De flesta av oss har väl en del vi hypotetiskt borde/kunde ha gjort upp med i relation till våra föräldrar, men jag hade inte intrycket av att hon försökte leva upp till något i relation till dem. Däremot tror jag att hon kände att hon inte levde upp till sina egna förväntningar på sig själv och sina förhoppningar inför hur livet blev. (Apropå det där med hur livet kunde ha blivit med andra förutsättningar.)

Hon förde en kamp med tillvaron på flera plan, så helt och hållet hade hon väl inte funnit sig själv. Men där fanns både djup, värme, självdistans och humor. Hon kunde skoja om sina misslyckanden och sin trasighet, så i någon mån hade hon ändå funnit sig själv.

Hm... risk för att jag börjar svamla nu märker jag.

Vet inte om det blir begripligt...?
Citera
2019-08-20, 15:34
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Fann dessa inlägg gällande det eventuella låsbytet:

Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Hon bytte lås för att det var smidigt att ha lås utan nyckel vilket uppskattades av barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Är detta förstahandsuppgifter? Har LW själv berättat det? När sade hon det? Och i vilket sammanhang berättade hon det?

Citat:
Ursprungligen postat av Citronblomma06
Ja, det berättade LW själv i samband med att hon bytte lås. Hade inget med SD att göra som det ibland framstår som i denna tråd.
Senast redigerad av Cloudedcrystalbeam 2019-08-20 kl. 16:03.
Citera
2019-08-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Om du någon gång kunde säga som det är och inte jamsa med dom skvallerkärringarna för att göra dig märkvärdig.
Det är en gåta att du påstår dig stått LW nära och inte ens känner till hennes mest utpräglade drag,.

Och hur vet du det? Enligt egen utsago känner du ingen av de inblandade och har aldrig träffat LW.
Citera
2019-08-20, 16:07
Medlem
👤HD 👤SD respektive 👤JG

Ifrågavaranden, och enligt ovan's initialer skrivna, har vardera ett kapitel vilka's text saknas, detta eftersom de bevaras i deras klandestint [ i lönndom, i hemlighet ] ... det vill säga, varje människa har ett kapitel, de inte läser högt, till exempel, för polisen inom en mordutredning.

Varje vederbörande's kapitel är skrivna genom sina Alter Ego. Kärnan i någon's personlighet är / JAG /-et ... dess Alter Ego, är deras motsats.

Doctor Jekyll and Mr: Hyde känner de allra flesta till, men, Doktor Yoda/SD & Mr: Alter Ego, det är, en någon helt annan figur.

Mest intressant är Doktrissan Jekyllína and Mr:s Hydéa / 👤HD / ... som av någon egendomlig anledning höll sig borta från sin arbetsplats under hela måndagen den 14 Maj år 2018, då vederbörande under tidig morgon kontaktade sin arbetsplats för att då sjuk-anmäla sig. Undra vilken typ av åkomma som vederbörande hade fått påhälsning av ? var det kanske slag-sjukan, eller hade vederbörande blivit besatt av någon form av en Stefánisk demon med iblandning av något Soft med J-G-anskt ursprung ?

Mvh/ @JokerⓂannen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in