• 1
  • 2
2019-08-20, 07:19
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Ända sedan jag fick min titel som en kändis har mitt flöde bara forsat av trolls. Låt mig förkortat förklara att DET GÖR ONT. Jag känner mig undelägsen, väldigt värdelös, och ångesten kommer i spikformat på nätterna. Dessa jävlar har ingen medkänsla eller vette. Hur fan skulle de känna om de var under min hatt. DET GÖR ONT. FATTAR NI?
Citera
2019-08-20, 07:23
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
När blev du kändis och vad är du känd för?
Ang trollen så får du helt enkelt ignorera dom klarar du inte av det så får du söka hjälp.
SKa tyvärr inte uppge pers uppg. Har sökt hjälp så det bara inte går å räkna
Citera
2019-08-20, 07:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
SKa tyvärr inte uppge pers uppg. Har sökt hjälp så det bara inte går å räkna

Har du ätit knark, det är väldigt svårt att förstå vad du skriver.
Citera
2019-08-20, 07:31
Medlem
AngelsKit-V.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Har du ätit knark, det är väldigt svårt att förstå vad du skriver.
Tog acid för ett dygn sedan
Citera
2019-08-20, 07:33
Bannlyst
Citat:

Det verkar sitta i.
Citera
2019-08-20, 07:35
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Aha, det är därför du blev kändis.
Citera
2019-08-20, 08:00
Medlem
Riddarhusets avatar
Du får försöka inse att du inte är så speciellt viktig för andra- de allra flesta.
Du är endast ett nöje man kan använda hur man vill för egen skull.
Men du är torsk på andras värderingar om dig och har svårt inse ditt värde på egen hand.
Har lätt att ta åt dig uppskattning av de som inte känner dig och där du har makt att bara beskriva dig från den positiva sidan. Utan att berätta hela storyn. Detta kallas fake-life.
Lägg av med det. Det blir bara värre.
Stäng ner dina verksamheter på sociala medier, kom ner på Jorden och börja lev som en vanlig människa.
- ja men då bla bla…..
Jaja. Du får väl välja helt enkelt.
Antingen utvecklar du dig så att dessa idiotkommentarer om dig inte spelar någon roll eller så ser du till att de inte når dig. Du kan inte göra båda.
Och, för dina vänner och de du vill ha som nära vänner, berättar hela storyn om dig, är ärlig och inte visar upp välregisserade och häpnadsväckande kulisser.
Enkelt i teorin, men svårt för en vilsen torsk med låg positiv självkänsla.
Citera
2019-08-20, 08:41
Medlem
En "kändis" vars fans näthatar så hen får ont i magen, "okej"

Vet inte varför jag blev upprörd, men någonting gör ont i mig när man hör "Jag har 400 följare på instagram så jag är en kändis, någon som vill göra samarbeten för tiotusentals kronor?????????"
Citera
2019-08-20, 08:49
Medlem
zammas avatar
Citat:
Ända sedan jag fick min titel som en kändis har mitt flöde bara forsat av trolls. Låt mig förkortat förklara att DET GÖR ONT. Jag känner mig undelägsen, väldigt värdelös, och ångesten kommer i spikformat på nätterna. Dessa jävlar har ingen medkänsla eller vette. Hur fan skulle de känna om de var under min hatt. DET GÖR ONT. FATTAR NI?
Ja jag fattar. Du bär på massa jobbiga saker och dessa troll väcker det. Jag förstår precis. Men det är hög tid att du tittar på varför du egentligen känner dig underlägsen och värdelös. För det handlar inte om trollen. Det handlar om dig och det gör ont jag fattar precis. Prata om det. Så mycket du bara kan. Lycka till.
Citera
2019-08-20, 09:26
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:

Buhuhu... Alla som inte delar min åsikt är hatare och troll.

Dö din halvapa
Citera
2019-08-20, 11:30
Medlem
Här kommer några tips i ingen särskild ordning, det är bara att välja och vraka:

1. Läs inte flödet, ingen tvingar dig.
2. Ta bort konton, twitter/facebook är varken en rättighet eller nödvändighet.
3. Säg upp dig som kändis, undvik dagspressen och backa från rampljuset, skaffa ett vanligt jobb. Om några veckor är du så gott som bortglömd.
4. Jobba på din självkänsla. Eller: Att trollen får dig att må dåligt kan bero på att vad de säger om dig delvis stämmer. Lyssna på trollen, acceptera sanningen och försök bättra på dig.
5. Polisanmäl trollen om de hotar, förtalar, hetsar mot folkgrupper etc.
6. Svara inte trollen! Absolut det viktigaste att tänka på.

Hoppas det löser sig!
Citera
2019-08-20, 11:55
Medlem
kobents avatar
Om du nu är seriös, internet kryllar av rysstroll kolla den här tråden! Även deras botar som spammar kändisar som de tycker är jobbiga politiskt typ Linnéa Claesson. Dom har blivit lite duktigare så svagbegåvade personer förstår ju inte det hela, spelar ingen roll om kontot är reggat 2007 eller 2019 och nummer på inlägg kan vara väldigt höga för att se trovärdiga ut.

(FB) Sverige har aldrig varit tryggare! Allt annat är bara rysk troll och konspiration

Typisk rysk trolltråd som tyvärr svagbegåvade går på.

Du ska veta att majoriteten av de här har detta som heltidsjobb på kontor. Garva bara åt nollorna för din lön är antagligen deras ggr 60 varje månad
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in