2019-08-05, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ja, det kommer en ny säsong i höst som jag förstår det.

Mig veterligen kommer Gunilla vara med och även Siv Cotton gör en återkomst.

Jupp, premiär 27 augusti om jag hörde rätt.
Citera
2019-08-20, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Gunilla vill väl att hon ska bli fotomodell.

Då var det bekräftat. Gunilla Perssons dotter Erika Persson photoshoppar sin kropp på sin instagram och gör midjan smalare. Går att jämföra med klippen som hennes morsa satte upp på sin instagram. Patetisk familj det där. Det är folk som även tidigare anmärkt på att hennes bilder ser photoshoppade ut men hon har tagit bort en del sådana kommentarer. Då ska fittan heller inte prata om att vara stolt över sin kropp när hon redigerar den.

F.ö vet jag inte ens om jag kommer orka titta på Svenska Hollywoodfruar i höst eftersom Gunilla är med igen. Borde inte kärringen pensioneras vid det här laget från serien?
Senast redigerad av Liljor 2019-08-20 kl. 02:21.
Citera
2019-08-28, 12:18
Medlem
enfindams avatar
I premiäravsnittet fick vi se fruarna Maria, Gunilla, Siv och Åsa samlas till en frumiddag hos Elena. Det blev ett ganska avslaget avsnitt med fruarna som var smalare och slätare än någonsin.
Citera
2019-08-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
I premiäravsnittet fick vi se fruarna Maria, Gunilla, Siv och Åsa samlas till en frumiddag hos Elena. Det blev ett ganska avslaget avsnitt med fruarna som var smalare och slätare än någonsin.
Åsa såg ju mycket yngre ut än tidigare, om man inte kolla för noga.
Annars ett tråkigt avsnitt utan någon direkt händelse.
Citera
2019-09-03, 08:06
Medlem
Mullrets avatar
Vore mer intressant att se vilka damer deras gubbar umgås med i det fördolda. När tanterna ser ut som hästar i ansiktet och gubbarna är stenrika så brukar det finnas hålldamer i kulisserna...

Programmet är ju av noll intresse, svårt att intressera sig för intriger och annat kärringpladder.
Citera
2019-09-04, 10:10
Medlem
enfindams avatar
Elena Belle visar upp sin avslöjande garderob för Gunilla Persson, Siv Cotton visar upp sin arbetsplats där hon avskedar lika mycket som hon anställer, Åsa hälsar på hos Marias f.d bästa vän Mindy och dansar i köket, Maria bakar sockerkaka och går på date med sin man. Gäsp!
Citera
2019-09-04, 17:08
Medlem
Siv Cotton som chef. Jag hade sagt upp mig innan jag ens hade börjat.
Citera
2019-09-04, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Siv Cotton som chef. Jag hade sagt upp mig innan jag ens hade börjat.

Hon är mer lik Gunilla än vad man anat. Hon verkar tycka det är roligt att säga upp folk och göra dem arbetslösa. Usch vilken ego-empatilös person.
Citera
2019-09-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hon är mer lik Gunilla än vad man anat. Hon verkar tycka det är roligt att säga upp folk och göra dem arbetslösa. Usch vilken ego-empatilös person.

"Jag har flyttat till ett hus i Beverly Hills", "Det går rakt uppåt kan man säga"....

Hon bor i en hyreslägenhet i Beverly Hills ffs!

Älskade när hon skulle guida runt i "huset".
"Här har vi köket, och här dining, och här living"
Allt på en total yta om cirka 30 kvadrat haha
Citera
2019-09-04, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
"Jag har flyttat till ett hus i Beverly Hills", "Det går rakt uppåt kan man säga"....

Hon bor i en hyreslägenhet i Beverly Hills ffs!

Älskade när hon skulle guida runt i "huset".
"Här har vi köket, och här dining, och här living"
Allt på en total yta om cirka 30 kvadrat haha

Sade hon att hon flyttat till ett hus i avsnittet? Det enda jag minns från en tidigare säsong var att hon då hade ett sexparty i trädgården eller vad det var. Bodde hon för några år sedan i villa tro? Nu verkar det ju va lägenhet som du säger.
Citera
2019-09-07, 12:51
Medlem
moralhoras avatar
Avsnitt ett:

Porr-Natascha från Paradise Hotel ska hålla i frulunchen, och hon har en ful kock.
Gunilla blir sminkad. Hon ser fortfarande ut som en aggressiv tandlös hora.
Åsa "Jokerface" Vesterlund prövar skor. Hon ser fetare ut än vanligt.
"Jag kommer in i varje situation med ett positivt sinne" - ok Gunilla...
Gud, Elena Belle, Porr-Natascha, eller vad du nu heter - jag känner igen hela grejen med att dra fingret på alla ytor och leta efter damm -min mor gör det varje gång hon är hos mig.

PAUS.

Maria kommer till Elena - jag är aldrig avundsjuk på människor som har vitt. Jag skulle bli galen att hålla rent!
Gunilla, the thrilla!, är helt tråkig. För en gångs skull.
Siv Cotton - jag hatar bomull och jag ryser av namnet. Det är så äckel.
"Jag hatar drama" - Siv Cotton, din idiot. Vad gör du i programmet?
Åsa kommer till frulunchen. Åsa är ett fetto.
Åsa och Gunillas konfrontation känns så... avmätt.

PAUS

Vad hände mellan Åsa och Gunilla?
Jävlar vad Åsa äter. Fettosmocko.
Ett helt hav av grodor är inte okej - you tell 'em Åsa, min feta iKOn.
Här är en kvinna - och hon är barnlös. - Gunilla är verkligen fräsch.

Bomullsmunstransan är tillbaka igen! Äsch, vad gör jag med mitt liv? Varför dejtar jag inte? Gör saker som andra i min ålder gör? Nix, jag tittar på Hollywoodfruar feat Någon Med Ett Efternamn Jag Finner Obehagligt.
"Hon har en spännande modellkarriär" - porr alltså? Siv påminner mig lite om Jackie "Cocaine" Taylor.
Maria och Åsa ska träffas. För en penisbehandling. Gud vad tjock Åsa är.
Egen erfarenhet: de finns de som försöker få återväxt av sin förhud via tyngder.

PAUS

Porrdottern hos Siv kan inte ens prata begriplig svenska.
Åsa och Maria ska göra penisbehandlingen.
Åh Maria tror på Gunilla. Och ja, Maria gillar allt. Hon finner positivt i allt.
Åsa frångår allt. Och ser ut som ett fetto.
Citera
2019-09-07, 13:54
Medlem
moralhoras avatar
Avsnitt 2:

aka moralhoras leverne och förfall

Siv äckel-efternamnet har ett jobb? Givetvis så är hon mäklare. Mäklare är i princip prostituerade eller i bästa fall Heidi Fleiss. Hooker hell, baby.
Maria ska baka en sockerkaka åt sin assistent. Hon är inkompetent och jag vill ha alla hennes piller. Varför har jag inte tillgång till alla hennes piller? Gud, livet suger verkligen.
Påminn mig att skicka en faktura till Maria Montazami - hon kommer tycka det är PIFFIGT KUL!
Gunilla och Elena ska umgås. OK. Gunilla har varit fotomodell. Elena berömmer Gunillas tantben. Usch. Gunillas tantben är äckliga.
Allt i livet är vidrigt - Gunilla ska bedöma Elenas garderob. Nej, allt är fel. Nej.

PAUS

Bobby Trendy? Verkligen? Är det inte väldigt Anna Nicole Smith? Jag tror vi ser gubben Siv ligger med dock. Och nej, att klä sig udda är inte drag - och holy krater; månen ser inte så illa ut i jämförelse med Bobbys ansikte. Bobby är nej, nej, nej. Men han kommer bidra drama - så allt är ok? Men Siv är tondöv.
Åsa ska träffa "Mindy". Vilket låter som en bra idé. "Det finns inget ont lagt i den kvinnan" - ok... allt kommer bli fel. Jag erkänner - jag trodde Åsa var fet på grund av graviditet, men hon drack tequilan!

PAUS

Elena och Gunilla ska rensa Elenas garderob. OK. Gunilla vill spara allt. Förutom nedertuttoppen.
Åh, Marias trista storyline fick mig att påminnas att det är 45 år för mina föräldrar. Och 35 år av besvikelse. Ack, ack. Voj, voj.

PAUS

Åsa och Mindy är... är. Är detta en ny tv-serie för Viafree?
Jag håller med Maria här - jag hatar att kramas rent allmänt dock. Euck. Bara rör mig inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in