2019-08-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrtrt
Meget mulig noen ikke har visst helt hva de har vært med på. Og at det vil føre til samarbeid med politiet hvis de ringes inn. Man kan jo håpe. Jeg tenker at det tok litt tid før de skjønte det. Men i januar /februar har det nok demret. Men de kan vel ikke være sikre. Hvis de ikke vet hvem bakmannen er.

Jeg forstår egentlig ikke hva du mener her. Hvordan dette skal ha foregått.

Det viktigste spørsmålet er jo hvordan disse tenkte leide GM har unngått å legge igjen spor etter seg.
Citera
2019-08-19, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Det viktigste spørsmålet er jo hvordan disse tenkte leide GM har unngått å legge igjen spor etter seg.

Jeg tror de har spor etter ukjente gjerningsmenn.
Og jeg tror det er orkestrert og bestilt som en kidnapping. Men at drap var målet, ikke penger.
Senast redigerad av Adrtrt 2019-08-19 kl. 15:55.
Citera
2019-08-19, 15:58
Medlem
Citat:
Jeg tror de har spor etter ukjente gjerningsmenn.

Og hva begrunner du det med?

Politiet ville ikke ha endret hovedhypotesen til drap forsøkt skjult som kidnapping, hvis de hadde spor etter ukjente GM.
Citera
2019-08-19, 16:04
Medlem
Citat:
Og hva begrunner du det med?

Politiet ville ikke ha endret hovedhypotesen til drap forsøkt skjult som kidnapping, hvis de hadde spor etter ukjente GM.

Jeg tror det er noe annet de sitter på, som gjør at de tror dette er planlagt av en som ikke ønsker penger, men som ønsket AE drept.
Senast redigerad av Adrtrt 2019-08-19 kl. 16:06.
Citera
2019-08-19, 16:08
Medlem
Citat:
Jeg tror det er noe annet de sitter på, som gjør at de tror dette er planlagt av en som ikke ønsker penger, men som ønsket AE drept.
Da burde vel noen vite om hun hadde noen fiender.
Citera
2019-08-19, 16:13
Medlem
Var det sånn at AEH har jobbet på eldresenter ?
Citera
2019-08-19, 16:19
Medlem
Hvis noen utenforstående hadde et motiv for å drepe AEH så må hun ha vært vitne eller involvert i noe dramatisk en gang i tiden.
Citera
2019-08-19, 16:21
Medlem
Drikkeproblemet kan også stamme fra at hun har båret på en forferdelig hemmelighet.
Citera
2019-08-19, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Da burde vel noen vite om hun hadde noen fiender.

Hvis fienden er psykopat, så er det slik at psykopater er ekspert i å få utenforstående til å tro at dem er grei og hyggelig. En psykopat er skrudd sammen slik at dem tror at dem eier et menneske, og at dette mennesket må trykkes ned hele tiden, og samtidig løftes opp litt avogtil sånn at dem ikke mister vedkommende, eller at vedkommende avslører hvem dem egentlig er.
Når man prøver å komme seg unna en psykopat, så kan det i verste fall ende med døden.
Citera
2019-08-19, 16:31
Bannlyst
Citat:

Det han mener er, at det er tre ledd. TH, den som TH kontaktet, den som kontakten igjen kontaktet. Siste ledd kjenner ikke til TH.
Citera
2019-08-19, 16:34
Medlem
Citat:

Spor etter ukjente GM som "er noe annet de sitter på", og som ikke er spor etter ukjente GM allikevel.

Her er mye ord, og null substans.
Citera
2019-08-19, 16:35
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Ju stolligare och komplexare något mordfall verkar desto troligare att en ensam affekterad dåre till slut står bakom alltihop ensam. Eller i stort sett ensam.

Det här checkar i alla boxar på ngn skruvad ”familjetragedi”.

Det är också försvinnande få det kan handla om för vilka AE vore ett vettigt och rimligt och möjligt offer.

Resten är egentligen inte så intressant. MGM kan ha fått broderlig hjälp av vänner o affärsbekanta som haft förståelse för hans situation. De lär inte prata så värst det närmsta seklet. (Men kanske inte heller göra affärer med andra än TH....; för ingen vill ha med dessa att skaffa). Men kidnappningshistorien är hittepå och inget annat. Givet att polisens uttalanden är uppriktiga.

Och någon mer samfällt organiserad planering tyder detta knappast heller på; det är på tok för myvket fokus på oangenäma saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in