• 2
  • 3
2019-08-16, 05:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissGiddy
Jag är en vit kvinna, 25-30 år och jag föredrar alla dagar i veckan, utan tvekan överhuvudtaget en vanlig, normal penis framför en könsstympad krake. Jag skulle som mest kunna ha överseende om min partner nödgades genomgå ingreppet pga problem med för trång förhud (om än det skulle kännas aningen olustigt eftersom kopplingar till smutsfolkslag och könsstympning sv barn gärna skulle ligga och skvalpa i bakhuvudet oavsett är jag rädd), utöver det är det tvärnej. Att välja låta sig bli könsstympad när inget behov finnes tyder enligt mig på grava mentala problem. Det är inte friskt på något vis.

Jag anser inte att penisar tenderar lukta illa. Så länge den penisutrustade parten tar sitt ansvar när det kommer till hygien så finns inget att anmärka på. Att ditt kön luktade död om morgonen är snarare ett problem som talar för att du inte klarade av att axla ansvaret för din egen intimhygien och bör egentligen inte vara något du bör basunera ut på publikt forum kan jag tycka. Nåväl...
Vi alla har ju våra kinkiga fetischer.
Citera
2019-08-17, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotc
Vi alla har ju våra kinkiga fetischer.
Så det är en fetisch att föredra ickestympade penisar?
Citera
2019-08-17, 10:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Så det är en fetisch att föredra ickestympade penisar?
Vet inte om man kan kalla det för fetisch att gilla förhuden men ni förstår nog vad jag menar. Finns ju folk som gillar sladdriga, feta damer också och jag antar att detta är lite likadant.

Är det att man har så dåligt självförtroende så man liksom nöjer sig med en kass kuk, eller lever ni i förnekelse och vägrar ta till er att omskurna kukar fullständigt dominerar, både estetiskt och i känsla?
Citera
2019-08-17, 10:22
Medlem
Citat:
Vet inte om man kan kalla det för fetisch att gilla förhuden men ni förstår nog vad jag menar. Finns ju folk som gillar sladdriga, feta damer också och jag antar att detta är lite likadant.

Är det att man har så dåligt självförtroende så man liksom nöjer sig med en kass kuk, eller lever ni i förnekelse och vägrar ta till er att omskurna kukar fullständigt dominerar, både estetiskt och i känsla?

Du vet om att man kan dra tillbaka förhuden va?
Brudarna suger ju inte på förhuden. Haha

Och när kuken är hård och förhuden tillbakadragen, så märks det inte att man har förhud.

Kör bruden en handjob på rätt sätt och kuken är hård, så drar hon inte förhuden fram och tillbaka över ollonet. Då ”stannar” förhuden bakom ollonkanten.
Citera
2019-08-17, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Du vet om att man kan dra tillbaka förhuden va?
Brudarna suger ju inte på förhuden. Haha

Och när kuken är hård och förhuden tillbakadragen, så märks det inte att man har förhud.

Kör bruden en handjob på rätt sätt och kuken är hård, så drar hon inte förhuden fram och tillbaka över ollonet. Då ”stannar” förhuden bakom ollonkanten.
Javisst, och det var detta jag inte kunde på grund av trång förhud så jag tog bort den. Först efteråt har jag hört allt detta från tjejerna som säger vad dom tycker om förhud.

Jag tror att svenska tjejer som tyvärr är med blattar enbart är ute efter den omskurna kuken. Det blev en perfekt match när jag var både svensk och omskuren.
Citera
2019-08-17, 10:42
Medlem
Citat:
Javisst, och det var detta jag inte kunde på grund av trång förhud så jag tog bort den. Först efteråt har jag hört allt detta från tjejerna som säger vad dom tycker om förhud.

Jag tror att svenska tjejer som tyvärr är med blattar enbart är ute efter den omskurna kuken. Det blev en perfekt match när jag var både svensk och omskuren.

Kul att du är nöjd, kom bara inte tillbaka och gnäll när du får potensproblem av den ökade keratiniseringen.
Citera
2019-08-17, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Kul att du är nöjd, kom bara inte tillbaka och gnäll när du får potensproblem av den ökade keratiniseringen.
Nejdå, det är en myt så jag är inte orolig
Citera
2019-08-17, 15:10
Medlem
Citat:

Jag är varken kvinna eller homo så jag gillar bara en snopp, min egen. Estetisk? Könsorgan är aldrig
snygga, de är funktionella. Känsla? Blir du omskuren förlorar du cirka 5 000 känslopunkter.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in