2019-07-29, 12:17
Medlem
321js avatar
Var ska jag placera följande efterlysning?

Jag saknar följande tråd: Jag spelar i fotbollsallsvenskan - ställ era frågor.

Ovanstående inlägg plockades bort från "En ny jävla säsong - Allsvenskan 2019".
Citera
2019-07-29, 16:40
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Var ska jag placera följande efterlysning?

Jag saknar följande tråd: Jag spelar i fotbollsallsvenskan - ställ era frågor.

Ovanstående inlägg plockades bort från "En ny jävla säsong - Allsvenskan 2019".

Du ska PM:a moderatorerna i det aktuella delforumet och fråga varför tråden raderats.
Citera
2019-07-31, 09:37
Medlem
Var ska jag placera en tråd som kommer handla om tips till andra svenska forum än flashback? Är det ens tillåtet att ge tips om andra forum eftersom det kanske är ett regelbrott?
Citera
2019-07-31, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TampaBay
Var ska jag placera en tråd som kommer handla om tips till andra svenska forum än flashback? Är det ens tillåtet att ge tips om andra forum eftersom det kanske är ett regelbrott?

Det torde vara i (FB) Övriga nätverksdiskussioner, men kolla regel 1.01 i https://www.flashback.org/regler. Är du själv admin på något forum torde det vara förbjudet. Du får som sagt inte göra reklam för andra forum, men tipsa om forum, åtminstone om du varken är admin, eller har själv satt ihop sidan så borde du väl få ge tips om andra forum.
Citera
2019-08-10, 13:12
Medlem
pantywankers avatar
En tråd om bankernas usla sekretess.
Jag kan inte välja vilket eller vilka konton jag ger tex Trustly eller klarna tillgång till.
Accepterar jag är det fritt fram. Fullständigt idiotiskt då jag inte vill låta någon ens veta att sparkontot existerar.
Var tar jag detta?
Citera
2019-08-10, 18:28
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag vill starta en tråd som den här (FB) Källor, statistik och referenser 2.1 fast om kriminalstatistik. Är en sådan tråd ok i forumet Brott och brottsbekämpning?
Citera
2019-08-11, 09:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag vill starta en tråd som den här (FB) Källor, statistik och referenser 2.1 fast om kriminalstatistik. Är en sådan tråd ok i forumet Brott och brottsbekämpning?

Beror väl lite på åldern på statistiken. Du har ju Kriminalhistoria också.
Citera
2019-08-12, 10:05
Medlem
Inte tråd men inlägg:

Är Kalmar - Örebro en 2:a på 3.50 i odds spelvärt?
Citera
2019-08-15, 14:41
Medlem
BigFatCones avatar
Om man är på jakt efter ett visst konst-relaterat verktyg eller föremål, finns det nån tråd för sånt? Alltså en "Var kan jag köpa X"-tråd för konsttillbehör.
Citera
2019-08-16, 22:37
Bannlyst
Var bör jag placera en tråd om buggar på Flashback (om jag nu vill rapportera dem alls. Inte säker)?
Citera
2019-08-16, 23:09
Medlem
Strychnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Om man är på jakt efter ett visst konst-relaterat verktyg eller föremål, finns det nån tråd för sånt? Alltså en "Var kan jag köpa X"-tråd för konsttillbehör.

Jag hittar ingen sådan tråd, men det kan knappast skada att starta en tråd om det i (FB) Eget konstnärligt skapande

Finns väl också ett visst begränsat utrymme att fråga om det i hobbyforumet, om det inte är ett specifikt "Måla tavla-verktyg", utan det är något mer universellt hobby/konstnärsverktyg(penslar tex, som man kan kladda på allt möjligt med).
Citera
2019-08-16, 23:17
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.03
Var bör jag placera en tråd om buggar på Flashback (om jag nu vill rapportera dem alls. Inte säker)?
I den officiella forumbuggtråden:
(FB) Den officiella forumbuggtråden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in