2019-08-16, 21:06
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Har du glömt att en ts upptäckte att bloggen var upplagd -15? Alltså efter det datum bloggen ska handla om.
Nu finns den inte kvar, så varför länkar du till en tom sida? Fiskar du IP-adresser?
IP-adresser? Du med dina frågor , suck.

Bloggen är enligt mina källor riktig och du är fel ute.

Att UW blir förbaskad på LW är inte ett dugg konstigt utan helt naturligt men vad som inte är naturligt är det förbaskade mörkandet av självklarheter. Utan mörkandet hade bloggen varit tämligen ointressant då det är en självklar reaktion på hur illa det fungerade i LWs hem. Det är hycklandet och ljuget som ger en falsk bild att utgå från som förstör den i.övr, intressanta tråden.
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-08-16 kl. 21:21.
Citera
2019-08-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttenot
Beblanda inte mig med ovanstående, Tack
Du och din kollega får skötta er utredning
själv.

Lägg energin på förhören på
Kyrkvärdsvägen 10!
Kika på förhören från
bostadsrättsförening Mälaren också.
Nu har jag bjudit dig på
lite.

Puttenot, nu ingav du lite nytt hopp, åtminstone för mig!

Kan det vara så att grannarna till LW har ringt bostadsrättsförmedlingen ett x antal ggr för att de är både oroliga och störda av en viss SD som smugit runt utanför husknutar och buskar?
Senast redigerad av SmartaMarta666 2019-08-16 kl. 21:28.
Citera
2019-08-16, 21:26
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
Det tycks vara ett ovanligt stort intresse idag för just 'EnGodTankes' inlägg. Vad är det du menar inte verkar stämma i det hen skriver?

Det retar mig att jag inte minns eller hittar det inlägg av EGT som fick mig att tänka att här är det uppgifter som inte stämmer med vad h*n fått höra och vad som har hänt i verkligheten.

Jag är en av de få som tror att EGT inte med vilja försöker plantera felaktiga uppgifter.
Jag råkade på ett inlägg för någon dag sedan när jag letade efter en annan uppgift. Det inlägget fick mig att tro att EGT hade blivit vilseledd (som jag uppfattade det).

Jag tror dock att EGT i stort försöker var ärlig i den information som h*n fått, men att h*n är naturligtvis partisk och får sina uppgifter från "ett håll". H*n vill tro på att mgm är oskyldig och försöker se alternativa skeenden.

Men jag är övertygad att EGT är mycket ambivalent.
Citera
2019-08-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Nu var frågan inte ställd till mig, men
här kommer skribenten T34Panzers
eminenta sammanställning av det så
kallade Järngängets medlemmar:

Tack Ozzie, det verkar vara högutbildade människor i detta gäng, tänker att stolthet går före fall och att de inte vill beblanda sig med med människor som kan dra skam över dom. De väljer nog hellre att bete sig som strutsar, än att tala om sanningen??
Citera
2019-08-16, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
IP-adresser? Du med dina frågor , suck.

Bloggen är enligt mina källor riktig och du är fel ute.

Att UW blir förbaskad på LW är inte ett dugg konstigt utan helt naturligt men vad som inte är naturligt är det förbaskade mörkandet av självklarheter. Utan mörkandet hade bloggen varit tämligen ointressant då det är en självklar reaktion på hur illa det fungerade i LWs hem. Det är hycklandet och ljuget som ger en falsk bild att utgå från som förstör den i.övr, intressanta tråden.

Som sagt, du har själv vid flertal tillfällen hävdat att du inte känner någon av de inblandade, men fortsätter ändå med hänvisningar till hur det sett ut hemma, vilka konflikter och hur misskött allt var av LW. Hur kan det komma sig?
Citera
2019-08-16, 21:47
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666

Kan det vara så att grannarna till LW har ringt bostadsrättsförmedlingen ett x antal ggr för att de är både oroliga och störda av en viss SD som smugit runt utanför husknutar och buskar?

Varför skulle LW's grannar ringa en BRF som ligger på andra sidan staden?
Citera
2019-08-16, 21:50
Medlem
Citat:
Tack Ozzie, det verkar vara högutbildade människor i detta gäng, tänker att stolthet går före fall och att de inte vill beblanda sig med med människor som kan dra skam över dom. De väljer nog hellre att bete sig som strutsar, än att tala om sanningen??

Nja högutbildade håller jag inte med om. Selling är lärarinna, Noren betongarbetare, HD sjuksköterska och JG kan prata engelska...
Men både mördare och kvinnomisshandlare kommer från alla samhällsskick, hög som låg.
Snoris beundrar SD och vräker ut sitt hat mot LW, nästan så man skulle kunna tro....?
Citera
2019-08-16, 21:52
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Det retar mig att jag inte minns eller hittar det inlägg av EGT som fick mig att tänka att här är det uppgifter som inte stämmer med vad h*n fått höra och vad som har hänt i verkligheten.

Jag är en av de få som tror att EGT inte med vilja försöker plantera felaktiga uppgifter.
Jag råkade på ett inlägg för någon dag sedan när jag letade efter en annan uppgift. Det inlägget fick mig att tro att EGT hade blivit vilseledd (som jag uppfattade det).

Jag tror dock att EGT i stort försöker var ärlig i den information som h*n fått, men att h*n är naturligtvis partisk och får sina uppgifter från "ett håll". H*n vill tro på att mgm är oskyldig och försöker se alternativa skeenden.

Men jag är övertygad att EGT är mycket ambivalent.

Inte minst med hänsyn till att det i tråden väl framförts idén att det i själva verket är två goda tankar.
Citera
2019-08-16, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Inte minst med hänsyn till att det i tråden väl framförts idén att det i själva verket är två goda tankar.
Det har ju EGT medgett själ till och med, efter påstötningar, så det är nog mer fakta än idé.
Citera
2019-08-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Varför skulle LW's grannar ringa en BRF som ligger på andra sidan staden?

Jasså då var det väl ännu märkligare att de skulle lämnat några vittnesuppgifter, såvida de inte sett självaste GM på andra sidan stan vid en tidpunkt han sagt att han sov?
Citera
2019-08-16, 22:03
Medlem
Citat:

Brf Mälaren ligger i Almby, alltså inte
i det område där LW bodde.

På adressen Kyrkvärdsvägen 10
som @Puttenot nämner, är bl a
ett par bosatta som står MGM nära...
Citera
2019-08-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Nja högutbildade håller jag inte med om. Selling är lärarinna, Noren betongarbetare, HD sjuksköterska och JG kan prata engelska...
Men både mördare och kvinnomisshandlare kommer från alla samhällsskick, hög som låg.
Snoris beundrar SD och vräker ut sitt hat mot LW, nästan så man skulle kunna tro....?

Avsolut, det finns mördare i alla samhällsklasser men lärare är en grupp för sig, som bara tänker på prestige och ansiktet utåt, min uppfattning alla fall..
Det skulle man kunna tro, han är heltänd på L!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in