Citat:
Ursprungligen postat av
Puttenot
Varför tramsar du? Jag ställde dig frågan som du lätt skulle klara att svara på då du öppet
deklarerat att du besitter förhörsmaterialet.
Jag vill tro att det är mer än jag som vill veta
vad och varför SD var hos JG på mordnatten.
Jag passar bollen tillbaka till dig @JokerMannen
ser framemot ett vettigt svar.
Hej @Puttenot
Jag plägar inte befatta mig med osannfärdig-heter, och ämnar inte få mig begynt till den sidan.
Jag förstår mycket väl, att du och jag har divergerande meningar i detta fallet, och det är accepterat ifrån min sida.
Det som jag tidigare framförde till dig och skriftligen, var absolut inte berörande något trams, nej långt därifrån, det handlade om fullständigt allvar ifrån min sida, då sagt och skrivet till dig.
Det här handlar om ett brutalt och hänsynslöst mord, tidigare åstadkommet av en själsligt sjuklig individ, vilken's mål tillika med uppsåt, var, att bringa livet om en då 45-årig trebarns-moder med hjälp av ett tillhygge samt utom synhåll bakom en nattlig ridå innanför ett bullerplank, vilket i sin tur ägde rum den sena måndags-kvällen🌘 den 14 Maj år 2018, och som tillika [dessutom] för Gärningspersonen, då lyckades fullständigt.
Jag rekommenderar dig itererat sagt, att du talar med "Lill Steffe" och "Tjocke Steffe" ... det är två partikuljära individer med en hel del på sina samveten, dessutom sagt, så lider bägge två av kognitiv dissonans enligt min bedömning. Dessa två personer har kännedom om sådant de inte borde ha kännedom om, men dessa två ifrågavarande individer har bestämt sig för att, tala är silver och tiga är guld. Kanske du, kan under ett samtal, lyckas bättre med personerna, än vad jag och min kollega tidigare har gjort utan några större framsteg.
Mvh @JokerM@nnen
Ps: jag tiger som muren i detta fallet, och detta sagt med anledning av, att Gärningspersonen inte skall matas med någon information till vederbörande's fördel, detta för ett eventuellt kommande åtal mot nu ifrågavarande sagt.