Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Antar att du menar bilden med de sex grabbarna framför bilen på
det här IG-kontot?
Bildkvaliteten är så usel att det inte går att uppförstora bilden tillräckligt för att med full säkerhet namnge den 3:e från vänster. Jag vill inte skapa någon trådsanning, men det finns några pers att välja på och jag hoppas att om mitt antagande om
AZ skulle vara felaktigt, så kanske det kan tillbakavisas av någon som har bättre koll på läget med "s.sfavela" bilder. Intressant att 2 tidigare bilder har tagits bort samt att en rätt kass videosnutt har lagts till. Nej, jag är ingen följare, men jag minns att det var 9 bilder för några veckor sedan.
Instan
s.sfavela (som enl uppgift är identisk med
Sebbe) blev privat men är nu åter uppe så tog en koll igen på bilden. Två-tre avbildade sitter ju f n i CPH. Enl någon kan det ha varit
Abbe som speglar sig i lacken på Peugoten och tog bilden på
Gucci och ev kusin
Panda bakom ratten på Audin. Det är högst sannolikt att fler av falangen (på och utanför bilden) haft olika aktiva resp passiva roller i CPH. Som
LeBron nämnt ovan är det oklart men #3 frän vänster på bilden skulle ev kunna vara identisk med
AZ. Jag har också tidigare gissat på samme person. Men det finns ju också de som menar att det skulle kunna vara
Abdi (M*nsor *bdi Is*mil) som ju också enligt vissa ska vara en av de fyra som sitter häktade i CPH. Men hojta till om någon har ytterligare teorier/kan hjälpa till att fastslå vem #3 är. Den här
M*nsor behöver det broderas ut kring om någon kan! Oavsett om
AZ är med på bilden är han tveklöst intressant i trådkontexten. Skulle det stämma att
AZ är #3 ovan, och de senaste anklagelserna mot dito inte är helt tagna ur luften, kan man konstatera att bilden är komponerad kring ett våldtäktskluster(!) i mitten. Signifikant för DP? Som jag förstått är #5
Sebbe från Uppsala. Har han flyttat söderut? Eller är han inte kopplad till DP utan bara en bekant från kåksvängen? Namn och mer info om honom tack. Resten av gänget (med ev reservation för #3s identitet) är helt klart DP-kopplade. Om det stämmer att DP desperat åkt upp till Norrland för att besöka pizza
Sacki kan en eller flera av de på bilden som inte är frihetsberövade i DK ev nu sitta i Norr... Intressant att se...