2019-08-15, 22:04
Medlem
Vad hnde med den gode Palmblad vad r orsaken att detta orakel har kastats ut frn NMR?
Dyker han upp hos NS som ny medieansvarig?
Citera
2019-08-15, 22:08
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Vad hnde med den gode Palmblad vad r orsaken att detta orakel har kastats ut frn NMR?
Dyker han upp hos NS som ny medieansvarig?

Vad fr dig att tro att han "kastats ut"?

Kanske har han gtt med i NS istllet.
Citera
2019-08-15, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Frstrde?
NMR killarna besvarade vnsterns och ZOG-botsen(polisen) provokationer, de om ngot r vl att hylla Karl XII.

Ja, vi sger vl s
Citera
2019-08-15, 23:21
Medlem
Mr.Kongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyarlahotep

Idag ska ledarperspektiv vanligtvis sndas. Fr se om det kommer ngot avsnitt eller om Simon Lindberg ska ligga under en sten resten av sitt liv.

https://www.nordfront.se/en-hel-radd...perspektiv.smr

2019-06-12: "D Ledarperspektiv nu gtt p en lngre paus kommer det frn och med nsta vecka att spelas repriser av vra viktigaste program hittills p onsdagar kl 22.00."

Sedan dess har inga nya avsnitt av Ledarpespektiv snts.
Citera
2019-08-15, 23:24
Medlem
Mr.Kongs avatar
Som jag frsttt det handlar detta om stockholmare med omnejd. frutom enstaka individer frn nste 4 och 5. Resten av NMR r intakt.

NMR brukar vl aldrig g ut med att personer hoppas av eller uteslutits, s varfr denna gng... bollen ligger vl i den nya Lundsekten, som agerat som vr tids strasserister.
Citera
2019-08-15, 23:36
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kong
Som jag frsttt det handlar detta om stockholmare med omnejd. frutom enstaka individer frn nste 4 och 5. Resten av NMR r intakt.

NMR brukar vl aldrig g ut med att personer hoppas av eller uteslutits, s varfr denna gng... bollen ligger vl i den nya Lundsekten, som agerat som vr tids strasserister.

Ett flertal ifrn Nste 2 (Gteborg) ocks.
Citera
2019-08-15, 23:38
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlurigtMedNamn
Vad r syftet med organisationen?

Att den som r med fr ledas av en annan ledare n den de hade frut.
Citera
2019-08-15, 23:41
Medlem
Mr.Kongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Ett flertal ifrn Nste 2 (Gteborg) ocks.

Det tror jag icket. Nmn en.
Citera
2019-08-15, 23:48
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Det tror jag icket. Nmn en.

Simon Engelin liksom Niclas Yngve har ju frsvunnit ifrn mer n ord. Niclas Ynge r uppenbart med i NS, d han framtrder p bild dr.

Men du kanske tror att Simon ifrn Nste 2 har tagit semester? Isfall kan jag konstatera att du aldrig lyssnat p mer n ord.
Senast redigerad av Framtyr 2019-08-15 kl. 23:54.
Citera
2019-08-16, 00:08
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Simon Engelin liksom Niclas Yngve har ju frsvunnit ifrn mer n ord. Niclas Ynge r uppenbart med i NS, d han framtrder p bild dr.

Men du kanske tror att Simon ifrn Nste 2 har tagit semester? Isfall kan jag konstatera att du aldrig lyssnat p mer n ord.

Robin Palmblad verkar ha frsvunnit ocks, ett hrt slag mot nordfront om bda de har hoppat av, och vart tog Robin Bostrm vgen?
Citera
2019-08-16, 00:11
Medlem
Mr.Kongs avatar
Citat:

Nicklas Yngwe r med i NS ja, men han bor inte i Gteborg... tillhr Nste 8, vilket r att rkna som "stockholmsgnget".

Simon Engelin tillhr dock inte NS... jag har goda kllor i nmr.
Citera
2019-08-16, 00:20
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Nicklas Yngwe r med i NS ja, men han bor inte i Gteborg... tillhr Nste 8, vilket r att rkna som "stockholmsgnget".

Simon Engelin tillhr dock inte NS... jag har goda kllor i nmr.

Pstod inte att Yngve tillhr Nste 2, jag konstaterade bara att bda lmnat mer n ord. Eller tror du att Simon har tagit semester? Du kan ju frga dina "kllor"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in