Citat:
Ursprungligen postat av
SmartaMarta666
Hej Sherlock!
Jag förstår att du skrattar åt mina funderingar om du känner JG och har en annan bild av honom, jag gissar ju bara. Tyckte han såg så snäll ut, precis som en riktig foolkind. Så nu frågar jag dig, kan JG ha haft något personligt emot dig eftersom han svarade dig så fruktansvärt horribelt? Annars har han kanske tunnelseende och inte kan tänka utanför boxen ang SD och LW?! Finns såna som vägrar fatta, försvarar de sina om så havet blir rött och himlen grön! Pinsamt för honom när SD blir dömd!! Snacka om att han får sig sitt livs chock!!
Hur många veckors sjukskrivning kommer han behöva för att smälta det undrar jag?
Fy så pinsamt det kommer bli för honom!!
JG hörde av sig kort efter mordet och det kändes som han ville kolla vad jag tyckte. När jag sa att " visste du om att SD misshandlat LW" (för jag hade just fått reda på det) Så svarade JG att det har han inte gjort, men om han gjorde det så hade hon förtjänat det
Sedan skrev han flera mejl och undrade hur jag kunde misstänka SD, han ville övertyga mig om att det inte var så.
När jag sedan avslöjade detaljer om JGs och SDs fuskloggande så blockade han mig och unfriendade.
Strax innan det hände, bara två veckor efter mordet hörde JG av sig till mig och ville att jag skulle tillåta HDs fusklogg på en av mina cacher.
Jag sa till honom, tänker ni på cacher nu när LW just blivit mördad!?
JG svarade, jag vill inte verka okänslig men det är viktigt för HD..