2019-08-14, 08:57
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Tror det blir bra på sikt. Laul blev ju rentav törstig när bomben slog ner, ”RIP guldstriden”. Således - grattis, som en drucken Laul skulle säga.

Haha såg det. För Laul är ju pålitlig när det gäller..
Citera
2019-08-14, 09:22
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Supportrarna tar inte ut laget. Han har inte varit med i matchtruppen den här säsongen.

Edit: Källa

Citat:
Lamouchi does have a number of centre-back options available to him. Joe Worrall and Michael Dawson appear to be his first choice defensive pairing at present. They’ve done nothing to suggest they deserve dropping so far.

Tobias Figueiredo, Chema Rodríguez and Yohan Benalouane are also in Lamouchi’s plans for this season, although the latter is currently out injured.

Sett till detta så är han sjätte val när alla är friska. Det har kommit en ny tränare till Forest denna säsong. Där tror jag svaret finns.
Citera
2019-08-14, 09:45
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Såg nu att Bjärsmyr är konktraktlös sedan Juli. Undra varför Blåvitt inte har försökt (eller har man gjort de). Känns väl som ett rimligt avslut på hans karriär? Skulle väl vara fine med att nöta en del bänk gissningsvis?

Visst har vi mittbacks"kris" numerärt men vad tusan, inte Bjärsa... Han har varit och rehabat på KG ett tag nu så vi har garanterat bra koll på honom men han var inte direkt lysande senaste tiden hos oss och har ju en attityd som inte direkt ger harmoni i truppen om man ska tro vissa spelare.
Det är lite mycket "Lundsberg" över det.
Vi får köra på KDG och Calisir med Erling som backup dom enstaka matcher ingen av dom kan spela.

Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Ser att Amin Affane går till ÖIS. Blev ingen succé i varken AIK eller Blåvitt.

Han är bra på försäsongen och inget mer...
Kan mycket väl floppa även i ÖIS, visst lägre nivå men likväl.
Citera
2019-08-14, 10:28
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Sett till detta så är han sjätte val när alla är friska. Det har kommit en ny tränare till Forest denna säsong. Där tror jag svaret finns.

Vilken dröm det vore att få in Milosevice istället för medelmåttan Dimitriadis. Kollapsen när vi bytte in Rashidi/Dimitriadis längst till höger i backlinjen mot Maribor var inte kul att se.
Citera
2019-08-14, 10:51
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.corrigan
Vilken dröm det vore att få in Milosevice istället för medelmåttan Dimitriadis.
Fönstret är stängt nu för svenska lag så det kommer inte att ske.
Citera
2019-08-14, 10:53
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow

Se där, det visste jag inte. Då får jag hoppas på att Granli blommar ut helt plötsligt.
Citera
2019-08-14, 12:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Kan presenteras i efterhand dock
Citera
2019-08-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Kan presenteras i efterhand dock

Förutsatt att det blev klart igår, eller om Nottingham bryter kontraktet med honom. Finns det något som tyder på det, mer än önsketänkande hos AIKare?
Citera
2019-08-14, 12:53
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Förutsatt att det blev klart igår, eller om Nottingham bryter kontraktet med honom. Finns det något som tyder på det, mer än önsketänkande hos AIKare?

Sen när ska man börja lyssna på ville91?
Citera
2019-08-14, 14:10
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sen när ska man börja lyssna på ville91?
När det gäller (fel)dömda straffar.

Tankovic ännu kvar i Bajen alltså, frågan är ju vilka bud man har fått. Blir ju i alla fall ingen av de största ligorna, så det kanske ändå bäddar för att han blir kvar på Söder säsongen ut. Den enda spelare jag skulle se som i princip rak ersättare om Tanken försvinner är ju Hamad. Men han har ju precis signat med något anonymt gäng i Kroatien, så honom ser vi nog inte på ett tag.
Citera
2019-08-14, 14:22
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz

Tankovic ännu kvar i Bajen alltså, frågan är ju vilka bud man har fått. Blir ju i alla fall ingen av de största ligorna, så det kanske ändå bäddar för att han blir kvar på Söder säsongen ut.

Jag vet att Sverige och England har stängt igen sina fönster för den här sommaren. Men Spanien, Italien, Holland, Frankrike etc är ju fortfarande öppna och de borde ju kunna vara tänkbara destinationer för en kvalitetsspelare som Tankovic. Eller menar du att Bajen inte kommer släppa honom då möjlighet att ta in en ersättare i truppen inte existerar?
Senast redigerad av Otto Flick 2019-08-14 kl. 14:36.
Citera
2019-08-14, 14:29
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Jacob Bergström lämnar Mjällby för Eliteserielaget (Tippeligan har bytt namn?) Mjøndalen IF.
Väldigt synd måste jag säga, han har varit en stor anledning till att Mjällby leder superettan just nu. Hoppas inte detta innebär att den allsvenska platsen försvinner. Och kanske har detta varit på gång ett tag med tanke på att Mjällby redan har värvat en del spets i offensiven.

Han spelar dom två närmsta matcherna, bland annat toppmötet mot ÖIS, sen försvinner han.

Som jag skrev i superettan-tråden härom dagen:
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Jag är rätt imponerad av Bergström. Sveriges starkaste fotbollsspelare? Ingen vet hur många gaisare som behövs för att flytta på honom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in