2019-08-13, 22:04
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Kujovic känns som en riktig flopp värvning.. för helvete Bosse

Vore ju något om han blir en flipp
Citera
2019-08-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Jo precis, och jag tror att det är en egenskap som Giffarna behöver. Det - i kombination - med att han har en enorm erfarenhet av Allsvenskan gör att det är en supervärvning av Giffarnas mått mätt. Blomberg har varit med i både botten- och toppstrider. Han kan denna serien utantill. Dessutom är det alltid kul att se före detta AIK-spelare i Allsvenskan - om de inte är tillräckligt bra för att ta en plats hos oss!

Yes, hade väl knappt ens utmanat om en plats på bänken i dagens AIK. Jag har än idag svårt att förstå att vi bytte ut Johan Blomberg mot Sebastian Larsson. Övertygad över att den värvningen gjorde att vi tog nästa steg och vann guldet ifjol. Angående Blombergs fot kommer jag ihåg hur man rev av sig hårstråna när han tog avslut och förbluffades över nivån på hans fasta som var hypade från hans tid i Halmstad.

Detta måste bränna varenda bro han hade med Djurgården. Det ska inte kunna ske att han återvänder hem till Djurgården nu efter detta. Snacka om att totalt pissa på klubben som gav en chansen på denna nivå och gå till ett lag som utmanar om Djurgården om guldet i allra högsta grad. Tror inte att det finns en inbakad köpklausul här, han är inte klar i Europa ännu. Kan jag få en kortare summering om ert fönster i sommar och hur Andersson kan få ett maxbetyg på detta fönster?

Alexander Milosevic verkar vara påväg ut från Nottingham Forest, frågan är om AIK är intresserade där och kanske kan lösa ett lån?

Varför skulle Nottingham släppa Milosevic? Han har ju gjort det riktigt bra där och deras fans anser att han är deras bästa back och en av dom bästa spelarna i laget.
Citera
2019-08-13, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Kujovic känns som en riktig flopp värvning.. för helvete Bosse

Iaf om man förväntar sig leverans under 2019, hittar han till 2015-formen någon gång är det såklart skitbra.
Plocka Kalle Holmberg efter säsongen, tack.
Citera
2019-08-13, 22:13
Medlem
Ovcharkas avatar
Fin värvning av Kujovic.

Han kommer agera inhopparen resten av säsongen. Buya startar. Om vi måste trycka på för ett mål i slutminuterna alt. Har en stabil ledning, så kommer Kujovic hoppa in.

Nästa säsong har han kommit in i spel och i form. Då lirar han från start.

Kan redan nu se Ajdarevic smeka en lång boll till Kujovic som avslutar på volley bakom en livrädd målvakt som undrar vad det var för projektil som nästan tog livet av honom...

Bra där!
Citera
2019-08-13, 22:25
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Skulle faktiskt inte förvåna mig om Affane misslyckas i ÖIS också.

Apropå Hamad så har jag fått för mig att de där ligorna är rätt deppiga där nere (förra säsongen hade Gorica drygt 2000 i publiksnitt) och han hamnar ju inte i någon av toppklubbarna. Fast Zagreb är nog billigt och schyst att bo i.
Säkert kul att lira för storklubbarna eller ja det är det väl överallt men lär väl inte vara nå asfett drag på läktaren på Goricas matcher..
Citera
2019-08-13, 23:10
Medlem
Tlagnojs avatar
DIF värvar in sin Avdic alltså, grattis.
Citera
2019-08-14, 01:10
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
DIF värvar in sin Avdic alltså, grattis.
Nej det här blir succé!
Citera
2019-08-14, 06:09
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vore ju något om han blir en flipp
Tror det blir bra på sikt. Laul blev ju rentav törstig när bomben slog ner, ”RIP guldstriden”. Således - grattis, som en drucken Laul skulle säga.
Citera
2019-08-14, 06:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Apropå Hamad så har jag fått för mig att de där ligorna är rätt deppiga där nere (förra säsongen hade Gorica drygt 2000 i publiksnitt) och han hamnar ju inte i någon av toppklubbarna. Fast Zagreb är nog billigt och schyst att bo i.

Märkligt val av Hamad. Ska man spela i Kroatien så är det endast tre klubbar som gäller Dinamo, Hajduk och Rijeka. Resten hade man försökt undvika på grund av den utbredda korruptionen som är ett helt annat kapitel i sig. Kan verkligen inte se att han kommer trivas där nere.
Citera
2019-08-14, 08:17
Medlem
bagarn29s avatar
Så här säger en positiv Hamad: - De vill väldigt mycket och det är lite samma läge som när jag kom till Hammarby. Jag är någonstans pusselbiten som de känner att de saknat. De har fått mig att känna mig väldigt speciell, de gjorde allt för att få mig hit.

Det har väl varit mycket korruption där nere de senaste 3-4 åren?

Hur är det med läggmatcher i ligan?
Citera
2019-08-14, 08:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Så här säger en positiv Hamad: - De vill väldigt mycket och det är lite samma läge som när jag kom till Hammarby. Jag är någonstans pusselbiten som de känner att de saknat. De har fått mig att känna mig väldigt speciell, de gjorde allt för att få mig hit.

Det har väl varit mycket korruption där nere de senaste 3-4 åren?

Hur är det med läggmatcher i ligan?

Är "intressant projekt" att försöka få det att framstå att man valde inte pengarna, men i själva verket fick man inte så många bud?
Citera
2019-08-14, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Varför skulle Nottingham släppa Milosevic? Han har ju gjort det riktigt bra där och deras fans anser att han är deras bästa back och en av dom bästa spelarna i laget.

Supportrarna tar inte ut laget. Han har inte varit med i matchtruppen den här säsongen.

Edit: Källa
Senast redigerad av J.G.R 2019-08-14 kl. 08:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in