2019-08-13, 19:23
Medlem
Salorms avatar
Hade Tibbling kritat på för något annat lag hade jag dock blivit ledsen, han vill jag ha hem snart.
Citera
2019-08-13, 19:23
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchester496
Mmm, rätt duktig upptiningstid på den gubben, menar jag (och du och alla &#128578
Men tar man in honom, och är OK med att han tinas upp i ett halvår, behåller dynamiken i den nuvarande gruppen, ökar den gemensamma kompetensen på träningarna under resterande 2019, låter Buya köra sässen ut, och Kujo ta den rollen nästa år, så är det kanske en bra värvning.
Tiden får utvisa, men jag är inte oskeptisk...
Man vet ju vad han gick för innan Belgien-äventyret men sure man kan inte leva på gamla meriter. Sen är han ju purfärsk liksom så skador kan nog komma rätt enkelt..
Citera
2019-08-13, 20:38
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Man vet ju vad han gick för innan Belgien-äventyret men sure man kan inte leva på gamla meriter. Sen är han ju purfärsk liksom så skador kan nog komma rätt enkelt..
Jo, men det var fyra år sedan. Tror inte han blivit bättre av att sitta på bänken.

Ser att Amin Affane går till ÖIS. Blev ingen succé i varken AIK eller Blåvitt.
Citera
2019-08-13, 20:39
Medlem
Hamad skriver på för Gorica i Kroatiska ligan.
Citera
2019-08-13, 20:48
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjisken
Jo, men det var fyra år sedan. Tror inte han blivit bättre av att sitta på bänken.

Ser att Amin Affane går till ÖIS. Blev ingen succé i varken AIK eller Blåvitt.
Nä lite det jag menar, väldigt mycket kan hända på 4 år. Åh fan Affane sågs väl som en ganska rejäl talang var inte han i Chelseas akademi ett tag?
Citera
2019-08-13, 21:00
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Man blir onekligen nyfiken på villkoren han erbjöds av resp. förening. Du kanske har fakta?
OM han fick ett riktigt dåligt bud av Bosse så är det väl rimligen han som bör dra åt helvete?!
Det är ett OM och förstår inte hur du får in "rimligen" i den meningen. Sättet du tänker på är orimligt. Är ju Beijmo som till slut kritat på för mff, hans val att då "svika" DIF. Hade han gått till typ Danmark (exempel bara) hade man inte brytt sig.

Hmm Kujovic, vett fan. Men bättre än ingen alls. Kanske kan komma in från bänken och göra några mål. Hade kunnat vara sämre faktiskt.
Citera
2019-08-13, 21:07
Medlem
Bloodzeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
Hamad skriver på för Gorica i Kroatiska ligan.
Haha vilken usel vändning hans karriär fått. Njuter.
Citera
2019-08-13, 21:20
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Nä lite det jag menar, väldigt mycket kan hända på 4 år. Åh fan Affane sågs väl som en ganska rejäl talang var inte han i Chelseas akademi ett tag?
Affane sågs väl som en skaplig talang när han lämnade för Chelsea om jag minns rätt.

Tråkigt att det inte blev bättre än ÖIS för honom. Men det såg man fort i AIK , maken till mer loj spelare får man leta länge efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Bloodzeed
Haha vilken usel vändning hans karriär fått. Njuter.

Skit ska skit ha helt enkelt 😁
Citera
2019-08-13, 21:31
Medlem
snillet_1s avatar
Skulle faktiskt inte förvåna mig om Affane misslyckas i ÖIS också.

Apropå Hamad så har jag fått för mig att de där ligorna är rätt deppiga där nere (förra säsongen hade Gorica drygt 2000 i publiksnitt) och han hamnar ju inte i någon av toppklubbarna. Fast Zagreb är nog billigt och schyst att bo i.
Citera
2019-08-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Det är ett OM och förstår inte hur du får in "rimligen" i den meningen. Sättet du tänker på är orimligt. Är ju Beijmo som till slut kritat på för mff, hans val att då "svika" DIF. Hade han gått till typ Danmark (exempel bara) hade man inte brytt sig.

Sitt ner i båten, lite grann, please.
Vilka danska klubbar som spelar Europa hade behov av en högerback just nu?
Eller norska, eller holländska?
Bremen har verkat för en utlåning av Beijmo till tyska och holländska klubbar sedan tidigt i somras, men detta blev deras nödlösning, som han tyvärr måste hoppa på.
MFF var ej Bremens förstaval vad gäller utlåning.
Citera
2019-08-13, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Geigerzehler tyckte det var märkligt att ta in en breddspelare för 11 matcher, vilket inte stämmer då Malmö tar in en breddspelare för 20 matcher. Är du efterbliven? "Cirkulera".

Aha, då ber jag om ursäkt, trodde att han avsåg DIF:s kvarvarande, och då missade han ändå den viktigaste matchen mot Akropolis i cupen.
Citera
2019-08-13, 21:52
Medlem
dovAkins avatar
Kujovic känns som en riktig flopp värvning.. för helvete Bosse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in