2019-08-13, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Varför dödade han systern?
Hvorfor drepte han søstra?
En teori kan vara att hon inte var etnisk norsk? Kanske? Jag har försökt söka, men än har jag inte hittat något motiv för det. Kanske nån annan?
Citera
2019-08-13, 10:33
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
En teori kan vara att hon inte var etnisk norsk? Kanske? Jag har försökt söka, men än har jag inte hittat något motiv för det. Kanske nån annan?

Min tanke också. Och helt säkert därför.
Men hon är ju inte muslim.

Stackars föräldrar. Förlorat två barn.
Citera
2019-08-13, 10:41
Medlem
JustZlatans avatar
Varför ser han blåslagen ut? Misshandlad av muslimerna eller polisen? Varför har inte media skrivit att han har blivit misshandlad? De brukar ju göra snyftreportage annars om brottslingar.

https://aktuelltfokus.se/har-flinar-den-norska-hogerterroristen-under-haktningsforhandlingen/
Citera
2019-08-13, 10:41
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Min tanke också. Och helt säkert därför.
Men hon är ju inte muslim.

Stackars föräldrar. Förlorat två barn.

Kinas aversion emot Nordiska länder torde dock få sig en skjuts nu, då Kina omedelbart torde förbjuda Norge från att adoptera Kinesiska barn.

Det förvånar mig å det grövsta, att de inte sagt något om detta ännu.
Citera
2019-08-13, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Varför ser han blåslagen ut? Misshandlad av muslimerna eller polisen? Varför har inte media skrivit att han har blivit misshandlad? De brukar ju göra snyftreportage annars om brottslingar.

https://aktuelltfokus.se/har-flinar-den-norska-hogerterroristen-under-haktningsforhandlingen/
Skulle tro att han blev blåslagen när han blev fasthållen inne i moskén. Han förtjänade varenda jävla blåmärke han har i ansiktet.
Citera
2019-08-13, 10:49
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Skulle tro att han blev blåslagen när han blev fasthållen inne i moskén. Han förtjänade varenda jävla blåmärke han har i ansiktet.

Så misshandel är okej om muslimer gör det?
Citera
2019-08-13, 10:52
Medlem
tojos avatar
Citat:

Tror nog det där faller under nödvärn. Pajsaren var trots allt beväpnad.
Citera
2019-08-13, 10:54
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Tror nog det där faller under nödvärn. Pajsaren var trots allt beväpnad.

Det tror jag inte. Man ser ju att han har fått många slag i ansiktet. Det är misshandel. Om någon hade misshandlad Akilov lika mycket hade dessa personer garanterat blivit åtalade och media hade skrivit om det. Nu är det dock dödstyst från "journalisterna".
Citera
2019-08-13, 10:55
Avstängd
alicia66s avatar
Citat:
Jag tror hon kom på honom förstod vad han tänkte göra. Hon försökte stoppa honom ringa polisen därför blev det nödvändigt att döda henne.
Citera
2019-08-13, 10:56
Medlem
Citat:
Sa jag det?
Nej, men några blåmärken lär man få om man kommer in med vapen för att döda. De använde det våld nöden krävde för att stoppa ett massmord. Något fel i det tycker du?
Citera
2019-08-13, 11:00
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Sa jag det?
Nej, men några blåmärken lär man få om man kommer in med vapen för att döda. De använde det våld nöden krävde för att stoppa ett massmord. Något fel i det tycker du?

Det tror jag inte. Han hade säkert redan blivit oskadliggjord innan han fick dessa slag och sparkar i ansiktet och halsen. Vi vet hur muslimer fungerar, de attackerar i grupp när man ligger ner. Givetvis har även denna förvirrade pojke blivit utsatt för en gruppmisshandel. Det kanske syns något i hans kamera, men frågan är om polisen och media kommer gå ut med om det visar sig han han blev utsatt för övervåld av muslimerna.
Citera
2019-08-13, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Jag tror hon kom på honom förstod vad han tänkte göra. Hon försökte stoppa honom ringa polisen därför blev det nödvändigt att döda henne.

Det låter rimligt iaf.
Sen undrar man över hans "plan". Två hagelgevär med två skott i varje? Det är fyra. Sen då?
Han verkar vara helt lost. Diagnos?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in