Citat:
Min pappa gick med i WorldVentures idag. Dock har han ännu inte betalat (kontouppgifterna som han angav har inga pengar). Han blev lurad av en kollega på jobbet. Hur kan jag hjälpa honom att gå ur detta?
Enligt kollegan så är blir min pappa inte medlem förrän summan har dragits från konot. Just nu så har inga pengar dragit från hans konto.
Enligt kollegan så är blir min pappa inte medlem förrän summan har dragits från konot. Just nu så har inga pengar dragit från hans konto.
Ja, se till att din far inte går med!! Jag säger det av några års erfarenhet!! Utnyttja 'Ångerrätten' på 14 dagar!
Jag har varit medlem i WV över 3 år och har gjort många fina resor med dem, men går nu pga diverse orsaker som jag klart ogillar.
* Lite för mycket Hallelulja-känsla för min del.
* Den sk 'WV-familjen' är bara din 'familj' så länge du är positiv, vill rekrytera, jamsar med, tycker allt är 'grymt bra', osv.... Ifrågasätter du eller är kritisk, vilket jag varit, så blir du utestängd!! De vänder dig ryggen, kallar dig negativ och blockar dig från sina fb-sidor!!
* De uppmuntrar dig att du ska betala för sälj-utbildning/coaching, gå på massmöten och MEGA-möten utomlands, även BETALA för att bli volontär under dessa möten!!
* Dreamtripsen/resorna har blivit dyrare och mindre resepoäng kan dras av. Det gör att man har svårt att resa upp resepoängen, vilket blir kostbart!!
* Resorna är för korta med för dåligt innehåll, för att vilja betala en dyr flygresa till platsen. Svårt att kombinera flera Dreamtrips då de många gånger överlappar varandra, mm.
* Har upplevt att utlovat reseinnehåll ändras till det sämre eller tagits bort helt.
* Resesupporten vill inte ersätta uteblivna aktiviteter eller ta till sig kritiken, anger enbart att företaget är under tillväxt och det kan bli misstag ibland. De har funnits över 10 år så detta är skitsnack!!
* Hosten på plats kan ha mycket dålig lokalkännedom, dålig servicekänsla eller dåliga språkkunskaper.
Listan kan göras mycket längre, men, men... Jag avråder ALLA starkt att inte gå med i denna reseklubb som utger sig till att vara Världens Bästa Reseklubb!
Det där klappmongot hade jag glömt