Citat:
Ursprungligen postat av
flingonfrost
Hej erfarna!
Jag testade kamagra för 2 dagar sen och tog en halv 100mg tablett.
Fungerade fantastiskt.
Känner dock av nån slags liten ”baksmälla” och ståndet är fortfarande mer ihållande vid sex men såklart mildare än när jag först tog det för 2 dagar sen.
Mina 2 frågor:
1. Kommer ståndet bli ännu extremare hårt om jag tar 100mg eller kommer det bara att göra att det håller i sig längre och mer bieffekter(huvudvärk/nästäppa etc)?
2. När jag kommit en gång och vill köra igen känner jag inte samma pirr i kuken som vanligen ökar och leder till explosion. Hur motiverar man sig att fortsätta även fast den fysiska beröringskänslan inte driver på?
Ja Kamagra är nice. Det är svårt att säga hur du kommer reagera på full dos. Det är inget ovanligt att ta 100mg eftersom det är standard dos. Rent teoretiskt så bör det ge bäst effekt. Beror lite på hur mycket du väger också. Jag väger över 90kg och 100mg funkar fint för mig. Inga svåra bieffekter av full dos.
Jag förstår inte din sista fråga. Det är svårare att komma flera gånger i snabb följd. Medicinen tar bort lite av känslan vilket är både positivt och negativt. Du får väl använda tankarna för att hetsa upp dig medan du ligger.