Dom tappar prenumeranter har jag märkt
Nu.. 32 676
Igår var det
32 689
Och
Det är inte så många på liven.
Det brukar vara betydligt fler.
Det här spelandet tappar dom på.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2019-08-10 kl. 23:56.
Och det börjar väl bli dags att vända dygnet rätt nu när skolan börjar snart?
Blir tufft att gå upp på morgonen om man sitter uppe sent på nätterna och spelar.
Iaf något jag påminde mina barn om.
(Tips)
Gick in på liven nu. Spelar han alltid Fortnite nu?
När det inte spelas tjatas det, så därför spelar han en hel del just nu. Förstår tanken. Tror Jordan har hjälp till också. Det är ju en känd influencer från USA. Känd med svenska mått i varje fall.
När det inte spelas tjatas det, så därför spelar han en hel del just nu. Förstår tanken. Tror Jordan har hjälp till också. Det är ju en känd influencer från USA. Känd med svenska mått i varje fall.
En kille som kom in för några veckor sedan. Tror han är influencer på heltid, har några 100K följare på olika sociala medier, han och Olivier verkade komma bra överens, och nu är Jordan inne lite då och då på livenchatten.
Och det börjar väl bli dags att vända dygnet rätt nu när skolan börjar snart?
Blir tufft att gå upp på morgonen om man sitter uppe sent på nätterna och spelar.
Iaf något jag påminde mina barn om.
(Tips)
Min 10-åring har gått och lagt sig senast 9 hela sommaren och imorgon ska hon börja lägga sig klockan 8. Hårda bud
Det är din åsikt/uppfattning.
Jag tittade på deras kanal för att skapa mig en uppfattning om situationen, först för att jag tyckte synd om de. Men efter ett tag förvandlas det till skepticism, jag må kanske vara cynisk och kall, men jag ser enbart en tragisk människa i Jewels och ett barn som behöver hjälp.
Jaha, har jag påstått något annat? Personen jag citerade hävdade att "enda anledningen till att man följer dom är för att se det gå åt helvete" ungefär. Vilket jag menar inte behöver vara enda anledningen. Eller ens en av anledningarna till att följa dom.
Och det är ingen skillnad på en tioåring och en femtonåring?
Klockan 20 är kanske lite tidigt men det är inte långt ifrån då tonåringar har ett större behov av sömn än vuxna. Hursom så är det ansvarsfulla här att börja vända på dygnet, kroppen behöver tid för att anpassa sig till detta och skolan börjar väl om en vecka?
Jaha, har jag påstått något annat? Personen jag citerade hävdade att "enda anledningen till att man följer dom är för att se det gå åt helvete" ungefär. Vilket jag menar inte behöver vara enda anledningen. Eller ens en av anledningarna till att följa dom.
Klart det är en av anledningarna. Hur naiv är du om du inte fattar att många kollar enbart för att de är wt? Kul att följa efterblivna människor.
Klockan 20 är kanske lite tidigt men det är inte långt ifrån då tonåringar har ett större behov av sömn än vuxna. Hursom så är det ansvarsfulla här att börja vända på dygnet, kroppen behöver tid för att anpassa sig till detta och skolan börjar väl om en vecka?
Vilken tonåring tror du går och lägger sig vid 20.00? 21.30-23.00 är nog mer rimligt.