Citat:
Ursprungligen postat av
NickSonny
För mig är det uppenbart att det ligger en jävligt stor hund begraven om själva ifrågasättandet av en händelse är olaglig. Tänk dig själv om det vore olagligt att ifrågasätta 9/11. "Jag tror inte att tornen kollapsade utav det brinnande flygbränslet" BAM! Fängelse. Vore rätt sjukt eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
NickSonny
Det spelar ingen roll att ingen lyckats. Det faktum att folk sätts i fängelse för att föra fram en åsikt gör det för mig helt uppenbart att man har något att dölja.
Du snackar skit, för du har för kassa kunskaper....
Det är absolut INGEN som hamnat i fängelse bara för de en gång uttryck att de inte tror att den beskrivning av förintelsen som råden är korrekt, eller att de inte tror att förintelsen skett, ingen.
För att riskera att åtalas för sådant så lär man ha jobbat betydligt hårdare saken, alltså t ex bedrivit nån sorts agenda, flertalet gånger aktivt och offentligt förnekat förintelsen, agiterat för detta etc.
Tittar man på de som verkligen råkat ut för problem så är det folk som verkligen trampar rejält i klaveret, och som verkligen borde veta bättre. Ta t ex Sylvia Stoltz, en försvarare för en som var anklagad för förintelseförnekelse, som själv när hon inte fick som hon ville i rätten, plötsligt börjar härja och göra nazisthälsning mitt i rättssalen....
Jag personligen gillar inte alls den lagen, för det får ju vatten på förnekarnas kvarn. Men jag förstår verkligen varför den finns, för förnekare judehatare och andra idioter kan verkligen bete sig som just idioter mot andra som de inte gillar.