Citat:
Ursprungligen postat av
Eastmancolor
Mnja, pjaaa...han var såvitt framkommit nyfiken på mord och då finns det nog bättre kanaler än Qruiser skulle jag tro typ The Dark Web eller vad det heter.
Det var inte min teori att konto på Qruiser skulle ha något med mordet att göra. Jag bara la till ett klientel som häckar på Qruiser trots att de inte borde finnas där.
Jag har redan presenterat min teori ett flertal gånger och tror bla han kommit över snuff från mordet på MN som ska finnas filmat. Ja det mesta finns på darkwebb (och om du vill utföra ett "normalt mord" kan du ju bara köpa ett vapen där men verktyg har tydligen varit hans besatthet. Det finns ju en del skruvmejselfilmer också.
Använder han darkwebb är han datakunnig vilket kan betyda att han rensat sin dator innan mordet.
För övrigt finns de flesta mördare och våldsverkare på dejtingsidor under olika nick. Det är inte lika lätt att kolla upp någon som du träffar på nätet så även om alla i din by vet vem du är kan du hitta nya offer via internet. Och ja, jag kan bevisa det jag säger.